Rommet til lillebror er ferdig! *Bilder*

SuperBerta

Glad i forumet
Den store senga skal jo ikke være der senere, men det er greit at jeg har muligheten til å legge meg der inne med han, hvis det blir mye skriking på nettene etc..
På den turkise veggen, skal det festes store bokstaver med navnet hans.. og det blir mer hyller etc etterhvert da, men jeg vil vite hva jeg vil ha der istedenfor å slenge inn masse rart..[;)]

Kjempefint rom - der vil han nok trives. Synes det er smart med en stor seng på babyrommet jeg - hadde det hos johanna, og har det hos August nå - så kan amming foregå der inne når de er store nok til å sove på eget rom. Ganske greit å ha en seng å legge seg på sammen med barnet om det har en urolig natt også

SÅ fint det ble!!! [:D]

Kjempe fint rom lillebror får, kommer nok til å trives der.Ikke lenge igjen nå.
Hvilket sykehus skal du føde på?

Så fint det ble[:D]

Rommet ble kjempefint!
Vil tro han kommer til å trives kjempegodt der inne[:)]

ORIGINAL: silje a

Kjempe fint rom lillebror får, kommer nok til å trives der.Ikke lenge igjen nå.
Hvilket sykehus skal du føde på?

På Ahus..[;)]

Tusen takk! Vi er veldig fornøyde med rommet.. det har tatt altfor lang tid, men endelig er det ferdig![:D]

Koselig[:D]

det rommet der ble kjempefint..[:)][:)][:)][:)] flotte farger og skikkelig gjennomført... der kommer nok lillebror til å trives kjempegodt![:D][:D][:D][:D]

(merker at jeg gleder meg litt veldig masse til han kommer[:D])

Kjempefint ble det!![:D]

Skikkelig fint rom. Koselig med den turkise fargen!!!

ORIGINAL: Trillemor82

det rommet der ble kjempefint..[:)][:)][:)][:)] flotte farger og skikkelig gjennomført... der kommer nok lillebror til å trives kjempegodt![:D][:D][:D][:D]

(merker at jeg gleder meg litt veldig masse til han kommer[:D])

Det gjør jeg og.. [:D]

Kjempefint [:D]
Likte godet den turkise fargen.
Og det virker jo kjempe praktisk å ha stor seng på barnerommet!
Det vil jeg og ha dersom jeg får amme neste gang! [:D]

Rommet ble kjempe fint, lillebror kommer te å trives der inne.

Back
Topp