Rommet til Bertine

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, bedre seint enn aldri sies det..[;)]  Litt rotete på benken der, men det er bare fordi den lekes på..

kjempefint rom - forstår godt at hun er fornøyd med dette!! Likte godt fargen på fondveggen jeg

Så fint rom Bertine har :-)

ORIGINAL: lenemor

kjempefint rom - forstår godt at hun er fornøyd med dette!! Likte godt fargen på fondveggen jeg

Vi hadde jo egentlig tenkt til å ha lilla.. men hun likte så godt rommet til Rasmus, så hun ville ha lik farge.. og det er helt greit! Jeg er bare glad for å slippe så mye rosa og lilla..[;)]

Skjønner hva du mener - Johanna vil ha rosa og lilla rom i nye huset... jeg har funnet en dyyyp rød lilla, så blir det en vegg med den fargen og resten hvitt eller grått eller noe tror jeg... et rom som hun kan vokse med, som ikke er typisk småjenterom

Kjempefint rom!

ORIGINAL: lenemor

Skjønner hva du mener - Johanna vil ha rosa og lilla rom i nye huset... jeg har funnet en dyyyp rød lilla, så blir det en vegg med den fargen og resten hvitt eller grått eller noe tror jeg... et rom som hun kan vokse med, som ikke er typisk småjenterom

Ja, det er samme tanken vi har hatt.. og det er veldig greit med bare en vegg med farge, for det er jo ikke mye jobb å forandre hele rommet![:D]

Rommet til Johanna blir sikkert knallfint![:)]

ORIGINAL: monicabebe

Kjempefint rom!

Tusen takk![:)]

Litt rot må det jo være [;)]. Kjempefint rom [:)][:)] 

Så fint rom hun har!! kan tenke meg hun koser deg der![:D]

Dytter opp så Råsa Sjakkruter får se..[;)]

Det var utrolig stilig [:D]
Hvor er det du har kjøpt de bokstavene på veggen? [:)]

ORIGINAL: Råsa Sjakkruter

På Panduro.. malte de med hvit hobbymaling..[:)]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: Råsa Sjakkruter

På Panduro.. malte de med hvit hobbymaling..[:)]

Okei [:)] De var kjempe kule!! [:)]

SÅ HERLIG MED SÅ MYYYE PLASS!!!!

ORIGINAL: *Gullungene*

SÅ HERLIG MED SÅ MYYYE PLASS!!!!

Det er luksus ja..[:)] 16,3 kvm er rommet hennes..

Kjempefint rom snuppa di har fått[:D][:D]

Back
Topp