Romjulsprat

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Heisann kjære dere! Nå var det stille gitt... Hvordan går det med dere?

Her har føttene og hendene hovnet opp som to tømmerstokker, og ryggen totalt slått seg vrang. Noen mindre gøy timer i familieselskap, men ellers fantastisk å treffe familie igjen! Kjenner at det nærmer seg babyankomst med stormskritt, jeg er så klar!!! ...kan nesten ikke vente...

Her ble jula nesten avlyst pga influensa på begge gutta. Fascinerende nok våknet tassen feberfri på julaften. Perfekt timing. :) han har vært og feiret hos sin far, og kommer hjem i dag. Så i ettermiddag skal vi til svigermor på julaften nr 2 så han får åpna sine gaver. :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum

her går alt fint :) begynt å få vann i kroppen for merker at det er vondt i leggane,samme som skjedde under første graviditet men ikke mye vann bare akkurat nok til at det er vondt å gå tur :( ikke lenge igjen til permisjonen min begynner (siste arb.dag 13 januar) så da skal det slappes av :)

Hovne fingrar og bein her òg - merkar at det står saltmat på menyen... men kjekt m jul likevel :)

Bra å se dere holder koken jenter. Kan være en tøff tid, nå den siste tiden. Noen liker å gå gravide mens det er kaldt om ikke annet, særlig om man lett får vann i bein og ankler... f.eks. Spis lite salt og sleng beina i været og ny det å kunne "late seg litt" (totalt feil ord egentlig) og lad opp og bruk den siste tiden dere har på dere selv .. nettopp til dere selv. (de som ikke har andre små som tar en haug med energi. Be om pass om dere trenger av besteforeldre eller pappaer. Jeg er litt misunnelig ;-). Det er så fantastisk det dere har i vente, selv om man har opplevd det før.

Back
Topp