Romjulsalg/januarsalg

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Har vært på Cubus i dag og de har 30% på alle klær inkl undertøy. Fikk kjøpt noe til mageboer og noen gode hipster til etter fødselen. Kappahl har visst også en del salg, men ble kun Cubus i dag. Litt redd for å kjøpe for mye. Mannen klagde på at baby har for mye klær :p
Nå skal jeg bare ha meg noen fler pysjamaser i str 50 og 56, og 2 sett klær i str 50 så er jeg ferdig med klærne for nå. Hvordan ligger dere an? Har dere kjøpt for mye klær?

Kva type hipster har du kjøpt? Var og såg på det i dag, men veit ikkje kva eg vil/bør ha.. Og har du kjøpt i større str enn du vanleg brukar?

Jeg har så mye babyklær at jeg kommer nok ikke til å få brukt alt, men jeg synes det er bedre å ha for mye enn for lite :)

Kva type hipster har du kjøpt? Var og såg på det i dag, men veit ikkje kva eg vil/bør ha.. Og har du kjøpt i større str enn du vanleg brukar?
Jeg har kjøpt noen hipstere på HM. 3pk svarte til 99kr. Kjøpte de i M, de var litt store men tenker det er bedre at de ikke klemmer diverse steder:)

Det er hipster fra Cubus sitt eget merke. Kjøpte en str større, ja :) Skal jo ha plass til bind på str av en madrass og vil ikke føle at det strammer seg. Stoffet virker behagelig, så håper jeg blir fornøyd. Tenker å prøve meg på Hennes sine også.

Jeg ser at de to svarte står det shorts på, de har et litt høyere liv, og den hvite står det hipster på. 3 for 2 mix and match :)ImageUploadedByBV Forum1388174047.064734.jpg

Har arvet masssse og har litt nøytralt etter storebror. Har alt for mange bodyer, ellers tror jeg det er passe.

Det er hipster fra Cubus sitt eget merke. Kjøpte en str større, ja :) Skal jo ha plass til bind på str av en madrass og vil ikke føle at det strammer seg. Stoffet virker behagelig, så håper jeg blir fornøyd. Tenker å prøve meg på Hennes sine også.

Jeg ser at de to svarte står det shorts på, de har et litt høyere liv, og den hvite står det hipster på. 3 for 2 mix and match :)Vis vedlegget 44827
De så deilige ut !! Takk for tips

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Var innom Cubus i dag jeg også, men glemte se på undertøy. Kjøpte meg ny pysj der toppen har knepping så "matfatet" er lett tilgjengelig, til baby ble det med noen strømpebukser. Har arvet mye klær så tror jeg har for mye i 50 og 56 allerede.

Last edited:
Har selv kjøpt 4 pyjamaser å 3 par sokker men har fått 6bodier å vinterjakke, bukse, longs, å en stilig cardigan :) har å strikkaklær fra da jeg var lita som ho skal bli å bruke :) men regner med å få mere klær til tøttamor :) hihi ja det er lett å bli ivrig å kjøpe klær å ting til babyen er jo så koselig :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nå har jeg vel 5 ullbodyer, 8-9 bomullsbodyer, 5-6 strømpebukser, 4 pysjamaser, 3 kjoler og 2 sett med sparkebukser og jumper til. Ellers har jeg et strikket hentesett og en stikket kjørepose og en voksi kjørepose. Hehe! Både jeg, mamma og den ene kommende tanta har vært å kjøpt bodyer og strømpebukser hver for oss. Alt i str 50-62. Ellers har jeg bodyer i alle størrelsene videre oppover til str 80 som er arva. Hehe!

Fikk en del klær av mamma når det var 30 % på babyshop :)

Over nyttår sksl jeg undersøle litt å se hva jeg trenger, da vi har masse fra første. Men det er altid noe man trenger, og da er januarsalget ypperlig;-)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i pysjamas str 50 og 56? Ser da etter en heldress med sokker. Helst i bomull. Har vært på Cubus. H&M har jo bare velur pysjer :( Har også tittet på Lindex sine hjemmesider.

Name it har fine bomull :) Kjøpte også nokon på Kappahl for ei tid tilbake :)

Last edited:
Back
Topp