Romantisk Weekend

alexalo

Flørter med forumet
Samboeren og jeg skal på weekendtur til London om 2 uker. Det har vært en fantastisk men krevende tid som ferske småbarnsforeldre, men nå trenger vi å pleie kjærligheten litt. Søster og moren min skal passe på jentungen men jeg er blir litt bekymret om hun kommer til å savne oss. Det gjør så vondt inne i meg tanken om at hun kommer til å "lide" her hjemme mens vi er borte. 
Har dere reist bort i fra ungen/ene? Hvordan har det gått?

Jeg tenkte at det kanskje hjalp hvis hun sov med en av mine trøyer, så hun kjenner igjen lukten min og føler seg litt tryggere :)

Hei! Første tanken min er at det høres skikkelig koselig ut med kjærestetur!! Hvor gammel er barnet deres? Tar greit flaske? For jeg tenker at så lenge mating går greit tror jeh ikke baby lider noen nød :-)

Hadde ikke falt meg inn å dra fra babyen en weekend når babyen var så liten. Evt. Måtte det blitt ikke langt hjemmefra, nei hadde ikke klart å pleie noe kjærlighet da. Da hadde jeg nok bare tenkt på babyen hele tiden.

Miriamsmams skrev:
Hadde ikke falt meg inn å dra fra babyen en weekend når babyen var så liten. Evt. Måtte det blitt ikke langt hjemmefra, nei hadde ikke klart å pleie noe kjærlighet da. Da hadde jeg nok bare tenkt på babyen hele tiden.

sign!

Personlig så hadde ikke jeg heller klart en helg uten baby.. Savner han når jeg er på butikken og sambo er hjemme med han.. Hehe.. Men tror ikke barnet lider no nød av en helg uten mamma og pappa hvis matinga går greit.. Gleder meg til babyen våres blir litt større så vi også kan få en kjæresteweekend.. Men vi kommer nok til å vente noen mnd

Kos deg på weekend du ;) Barnet ditt tar jo flaske, og det blir nok kjempe kjekt for de som skal passe henne.

Det er nok ganske forskjellig det der, hva vi selv føler og synes er greit er nok det som tynger mest - men jeg tror uansett ikke det er ille for barnet/babyen at man tar et par dager bort fra dem. Med gode omsorgspersoner rundt seg selvfølgelig:)
Jeg har fullammet og ammet mye etter 6mnd., og derfor ikke vært borte fra ungene mine en helg før de har vært ca 1 år:) Det har vært tidlig nok for meg det, savnet de skikkelig av og til - og klarte ikke å fri meg fra tanken på om de har det bra, savner oss osv.. Men de har bare hatt godt av det da, og ikke minst vi som kjærester har hatt godt av det;) Klarte å nyte det, til tross for savnet:)

Jeg hadde overhodet ikke kost meg i London uten bebisen min, jeg hadde savnet han altså så. Var borte fra storebror da han var 13 mnd i under et døgn, full fart hjem på morgenen for å være sammen med han.

Min søster derimot er helt annerledes, og var en helg i Danmark da bebisen var to mnd. Det gikk veldig fint.

Syns det var en god idè med en brukt t-skjorte så bebisen kan lukte deg mens du er borte. Ikke at jeg har noe med det, men du ville ikke heller reist en plass litt nærmere sånn at du bare kan kjøre hjem hvis ikke det går så greit, enten med deg eller bebisen?

Back
Topp