Romantisk helg i norge

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg og mannen min har veldig lyst til å reise bort Om 14 dager siden datteren vår skal til besteforeldrene sine og vi har ikke vært alene på snart tre år. Er det noen som har noen tips om romaniske hoteller med god mat og flotte rom? ❤

Vi bor i hedmark men er åpen for det meste :) Mest praktisk er jo østlandet men vi kan ta fly om vi finner drømmeplassen :)

Takk, da skal jeg titte litt på den :)
Ellers så kan du se på Scandic park Sandefjord. Helt sinnsykt god mat! bestiller man Superior rom, får man litt oppgraderte rom, men veldig fine. Kommer også an på hva man liker. Liker man nye moderne rom, kan du spørre om å få rom i den nye parkfløyen. Liker du litt rom med sjel, kan du spørre om rom i høyblokka:)

Scandic Holmenkollen er også veldig koselig hotell med god mat:)

Fleischers hotell på Voss :-) Fantastisk hotell med masse historie :-) Er noen timer å kjøre da det er vel minuset.

Eller så har vi jo Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo :-) Der har vi vært noen ganger, fantastisk service, fantastisk middag og flotte rom :-) Mye for pengene.

Dalen hotell er kjempefint :) visstnok god mat der, også. Dyrt, da! Men det er vel ikke høysesong nå, så kanskje det ikke er så altfor gærent. Vi tipsa en kompis av mannen om Dalen da han skulle på tur rundt omkring med den amerikanske kjæresten sin, og de likte seg så godt at et år seinere dro de tilbake og han fridde til henne der :) kos dere, uansett hvor dere drar!

Back
Topp