romantikk?

teba

Gift med forumet
Såg bonderomantikk ilag med mannen min ikveld,og vi begynte prate litt..Vi har vert ilag i over ti år, gift i godt og vel ett år og har ett barn..si meg er det bare vi som har det "TRYGT OG GODT" eller er det ganske vanlegt?
For all del, vi har det fantastisk på alle måta,men når ein tenker tilbake korleis det var i starten dei kriblefølelsane og spenninga,,ka med den??
Syns det er kjekt å ta seg ein tur på by`n avogtil å "vindushoppe",er det fleire som har det slik?

Jeg har også vært sammen med mannen min i 10 (snart 11 )år og vi har et trygt og stabilt forhold. Ville ikke byttet det ut for alt i verden! Men synet på romantikk endrer seg gjennom forholdet, og i begynnelsen var det romantisk med blomster osv. Nå er det romanikk når mannen min vasker huset uten at jeg vet om det, eller har middagen klar til jeg kommer hjem. Leste en plass at mannens måte å si at han er glad i en dame på, er å utføre praktiske handlinger. Så tenkt på det damer, hvis du syntes mannen din er litt uromantisk; har han gjort noe for deg i det siste, kan det være hans måte å uttrykke følelser!

Det trur eg på..mannen min har avogtil gjordt noke som eg vert kjempe overraska over at han har gjordt,det er nesten som ein liten unge når han da får skryt[:)]..har ei veninne som er grenselaust opptatt av materielle gaver/overraskingar..eg føler avogtil at vi kanskje er "kjedelige" som har eit trygt og stabilt forhold der slike ting er viktigare enn f.eks ein diamantring...men jammen er det nå godt å få litt ekstra oppmerksomhet når det er rom for det ..luksus kaller vi det..med andre ord vert det sjelden med småbarn i hus!! Vi syns det vert meir spennande på den måten...lisja sete å slår på tastaturet her når eg skriver,haha,bli mye å redigere ettepå[:D][;)]

mener å ha lest et sted at etter to år så begynner det å dabbe av,men det er vel ganske individuelt.jeg har vært sammen med min i 3 år men det kribler like godt i magen da jeg ser han og er mer forelsket nå enn jeg var[:)]

har det slik avogtil eg og..akkurat som om eg er nyforelska i mannen min,utan spesiell grunn..er vel slik det skal vere da..[;)]

så på bonderomantikk jeg og.så da ut som det klaffa for den ene paret ihvertfall[:)] det er vel neste torsdag og?

ja er det ikkje da vi skal få vite kven som ikkje vil ha kvarandre og kven som satser videre? ah,champagne og roser på senga da gitt.... men eg trur nå at mykje av det er påtatt for kamera og ikkje har rot i virkeligheten...

Hvis mannen min hadde kommet med roser og champanje på senga hadde jeg blitt irritert! Jeg liker ikke champanje, og hvis han kommer med roser må jeg stå opp og sette dem i vann...

hahaha..må nå le litt da...det var og ein måte å sjå det på!!

jeg faller ikke om av forelskelse lenger.[:D]men vi har et trygt å åpent forhold.som jeg merker blir sterkere etter som tiden går!

vi er mer som gifte sjele venner nå,en nyforelska kjæreste par!å det ser jeg på som positivt, med tanke på at ekteskapet skal vare livet ut![:)]begge vet jo at vi elsker hverandre!

selfølgelig har vi vår periode der vi er "mer"forelska....forhold går opp og ned,i gode og onde dager...slik er det[;)]

slettet

[:)]Ettersom årene går ,endres synet mitt på romantikk...Det var en tid da blomster og resturant besøk var toppen av lykke, og nå er det vel mer å legge seg om kvelden på et iskaldt soverom,og oppdage at gubben har lagt seks varmeflasker i senga mi[:D]Eller at partneren har stått opp med barn(a),slik at du kan sove lenge... Det er de små tingene i hverdagen som gjør at man lever godt sammen. Et forhold er ikke som den første tiden,når man svever på rosa skyer. Det er fine dager,og det er grå dager.Det gjelder bare å ikke la de grå få overtaket. Huske at en selv er ansvarlig for minst 50% av forholdet,og å gi partneren din oppmerksomhet- selv om man er i dårlig humør...
Vi har holdt sammen i litt over 15 år nå,og grunnlaget for vår kjærlighet er en dyp og gjennsidig respekt for hverandre,og et ønske om å gjøre den andre glad! Når begge vil gjøre den andre glad,så får jo begge det de trenger.Det er romantikk det!
wooops,dette ble litt langt,men så har vi holdt sammen lenge også da.....[:D]

Back
Topp