Rom temp??

Mesaana

Forumet er livet
Hvor varmt har dere det på soverommet deres.

Junior skal jo sove inn med oss den første tiden, og vi bruker ikke og ha på no varme om vinteren, så det er frostrøyk når vi legger oss. Skjønner at vi ikke kan ha det så kaldt på soverommet når jr kommer, men må en ha 20 gr på soverommet??
KAn ikke være bra og ha det for varmt heller da??
 
ja, de ligger jo under dyna og har gjerne nattpysj på seg. har hørt at vist det er for varmt så blir de fort tett i nesen.

Kjenner ei som har en gutt på 1 år, de har de fryktelig varmt inne hos seg, godt over 20 grader på stua, han er konstant tett og snørrete.
 
19 på soverommet, det blir for varmt for meg, må ligge med rompa bar da.

Snakka med mamma i dag, hun sa ikke noe under 15 og ikke over 18.
Kan ikke tro at det er bra med for varmt på soverommet heller, så lenge de ikke ligger i trekk så kan det vel være litt kjølig på soverommet i hvertfalll.
 
min beste mor sa de var bra viss barna låg på eit sove rom med 10 grader i.. ikkje noe under de. får de fårsterka imunfårsvare derest.. den blir svekka vist de er får varmt får dem... de var de hun sa til meg.. de er jo ikkje bra vis de er får varmt får dem.. [8|] da blir dem fortere syke. men eg skal spørre helsesøstra i dag. er så veldi redd får at gutten min skal fryse om natta...[:(]
 
Ja og vist ikke ungen blir syk, så kan en jo bli syk selv. Merker jeg er tett i nese og groggy i halsen når jeg våkner om sommeren når det er varmt
 
Hei.. har lest at den beste sovetemp. er på 16-18 grader. å det er sånn ca det vi har på emilie sitt rom. så fort vi begynte å ha det kaldere på rommet sov hun oxo igjennom hele natten
 
Back
Topp