Rom/nyttårs salg.

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Er det noe dere kommer til å benytte dere av? Er litt kjipt å være så kort på vei når man kan gjøre gode kupp som man kan spare en del penger på syns jeg.
Hva tenker dere? I starten av januar er jeg jo bare litt over 7 uker :(

Jeg skal vente , er også bare 7 uker.. Alt for tidlig! :shy:

Jeg tenkte bare å handle en liten body eller noe, bare for å få gjort det. :) skal det gå feil vei så gir jeg den til venninna mi som snart har termin. Da kommer det uansett til nytte. :)

Kan da bare kjøpe det man ønsker, når man selv ønsker det. 7 uker er for tidlig for noen, men helt riktig å kjøpe en vippestol på 50% for noen andre..
Stemmer det ikke at fra gammelt av skulle man ikke kjøpe noe som helst før babyen var født? :p

Er det noe dere kommer til å benytte dere av? Er litt kjipt å være så kort på vei når man kan gjøre gode kupp som man kan spare en del penger på syns jeg.
Hva tenker dere? I starten av januar er jeg jo bare litt over 7 uker :(

I går bestilte eg faktisk bilstol med base. Sparte nesten 2tusen! Er snart 8 uker på vei,skulle det skje noe så er det bare og selge den.. synst det er greit og benytte seg av slike tilbud der man kan spare et par tusen lapper... sist kjøpte eg vogn i uke 10:);

I går bestilte eg faktisk bilstol med base. Sparte nesten 2tusen! Er snart 8 uker på vei,skulle det skje noe så er det bare og selge den.. synst det er greit og benytte seg av slike tilbud der man kan spare et par tusen lapper... sist kjøpte eg vogn i uke 10:);
Hvor kjøpte du? Jo. Det er sant. Men syns og det blir ekstra sårt å miste om man har kjøpt store ting. Men samtidig kan man spare mye..

Jeg kjøper nok ingenting til baby nå på salget, erfaringsmessig kommer det salg på diverse klær og utstyr også resten av året. Dessuten er det fort gjort å gå på en størrelses-smell på sesong-klær, jeg syns det er vanskelig å forutsi hvilken str mini har neste vinter feks. Bomma litt på det med førstemann :-)

Back
Topp