Rom eller ikke ???

Linka

Gift med forumet
Nå er våre nurk snart 3 mnder og jeg lurer på hvor deres sover om dagen og natta.
Her sover Alexander på rommet vårt enda. Har ikke eget rom til han, men når vi flytter så får han eget rom. Christian hadde eget rom når han var 3 mnder. Syntes det var deilig. Gleder meg vilt til Alexander får eget rom også.

Så hvordan gjør dere det hjemme???

Leah sover også på vårt rom enda, om dagen sover hun i vogga si en sjelden gang.. Liker aller best å sove på sofaen hun da!.

Julian sover på vårt rom foreløbig.. hadde vært godt å fått han inn på eget rom! Han våkner av vekkerklokka til faren, og jeg blir liggende å høre etter pusten til Julian! [:D] tror både jeg og julian hadde sovet bedre dersom han hadde ligget på eget rom..

på dagen sover han i vogna, i vugga, på gulvet eller i vippestolen!! [;)]

Våre ligger på rom med oss ennå.... *flau* Er vel på tide å flytte dem snart, men mammen vil ikke...

Hehe - vi har ikke plass til han på rommet - senga vår tar hele plassen
Han sover i sin egen seng rett utenfor rommet vårt - vi har bare et lite krypinn med forheng foran, så vi hører han jo godt om han våkner.. Men han sover altså i "stua"[;)]

Jeg har søsteren min boende hos oss en periode så hun har rommet til Nora...Men jeg syns det er greit da jeg slipper å løpe opp og ned hele natten når hun våkner. Vi har rom nede og hun får rom oppe[:'(]Regner med at Nora sover på rommet vårt til over sommeren i alle fall

Rommet til Mina blir neppe klart for henne før til sommern. Er skikkelig rotrom nå og jeg skal pusse opp så hun blir nok inne hos oss en god stund til. Hadde ikke takla å flytte henne så tidlig uansett.

Vi har Lilly på vårt rom, kommer nok til og ha det en stund også.. Føler at det er tryggest [;)]

Jonas sover i vogna si eller i vugga på dagen.
Om natten sover han i sengen sin rett ved siden av vår seng... og så kommer han oppi vår utpå morgenkvisten da! [:)]
Vi har et "roterom" som skal bli hans om et år eller sånn, men fåreløpig skal han ligge med mamma og pappa... men vi får se hvor rart det blir for meg å sove uten ham inne på rommet vårt... Rikke har sovet på rommet vårt helt til vi kjøpte oss hus like før jul hun! [:)] Nå syns hun det er deilig å ha sitt eget rom, og kommer inn til oss og kryper oppi senga vår ut på morgonen for å kose litt![:D]

Tullemor her sover stort sett natta mens vi sover- fra runt 22 tiden til 8 tiden...
Veldig greit det,ingen av de to andre her har gjort det!
Ellers på dagen så sover ho nokså urytmisk enda- trives best med å sove i bilstolen sin...
Men det fungerer bra det- på dagen i dag sovna ho på gulvet under lekestativet![8D]

[:)]Alexander sover inne hos oss. Han blir der til han sover rundt. Skal dele rom med storebror en periode etterpå. Storebror skal flytte ned i kjeller stua etter hvert, men synes han er litt liten til å ligge to etager under meg enda.[:)]

Minsten sover hos oss og det regner jeg med ham kommer til å gjøre til han er ca et halvt år.. det gjorde storesøstra og det funka veldig ålreit. Det er jo fint om han er avvendt med nattmåltidet da, så slipper man å gå så langt...

Lillegutten vår sover på vårt rom. Vi har bare to soverom i leiligheten vi leier så han må kanskje flytte inn på storesøsters rom. Det er meningen vi skal begynne å bygge hus nå snart så da får han eget rom.

Har henne på rommet vårt (begge) og sånn må det bli til vi får huset.
Hun ligger i beggen sinn og sover på natta.
Dagen sover hu av og til i beggen på rommet og av og til i stua.

Back
Topp