roligere bevegelser? oppdatert

muffinsdronningen

Glad i forumet
Når ringer man føden pga rolig baby? Har kjent han i dag men ikke de store byksene eller sparkene som jeg pleier. men som sagt kjent han..

---------------------
Synes det var rolig idag og så ringte helsestasjonen for å få time tidlgere på dagen. Fosterlyd var ok. Men hun ringte sykehuset og jeg fikk time til CTG registrering og ev. overtidskontroll imorgen kl. 9. Så får vi se hva som skjer. Tviler på at noe skjer imorgen, men at jeg heller får komme tilbake mandag som egentlig skulle være time for overtidskontroll.

Fikk beskjed om å ha med mat og lesestoff for det var lang ventetid....

Noen som vet hvor en møter opp? er det i føde-gynmottaket?

Jeg hadde ringt for å høre hva de mener om det, spesiellt siden du er på overtid.

Ja, ring og spør dem :) Kanskje baby hviler og gjør seg klar for en tur ut i den store verden :)

Hestejenta skrev:
Jeg hadde ringt for å høre hva de mener om det, spesiellt siden du er på overtid.

Signert

Jeg sitter også og kjenner på at det har vært mindre liv de siste dagene. Jeg har ringt ned til jordmora mi nå, og venter på at hun skal ringe meg opp igjen for å høre hva hun sier. Det er mest sannsynlig ikke noe galt, men jeg syns det er greit at noen andre tar avgjørelser på hva som er lurt og ikke, haha.. Jeg vil ikke avgjøre selv om dette er normalt eller ikke...hvis du skjønner hva jeg mener. Så jeg ville ringt. (Dvs, jeg har ringt, hahha ;)

Jeg ville ringt til føden, for det skal ikke bli mindre liv. Du kan prøve å drikke rød saft, og legge deg på sofaen etterpå og se om han blir mer aktiv da. Håper alt er bra, slapper sikkert bare av, men de skal ikke slappe av for mye

mamma til 2 snart 3 skrev:
Jeg ville ringt til føden, for det skal ikke bli mindre liv. Du kan prøve å drikke rød saft, og legge deg på sofaen etterpå og se om han blir mer aktiv da. Håper alt er bra, slapper sikkert bare av, men de skal ikke slappe av for mye

sign! den beskjeden fikk jeg da jeg ringte føden :) 

jeg ringte og de sa jo det man vet med saft og sånt. og jeg sa jeg kjente liv så det var greit. det var nok bare mindre plass til de store bevegelsene.... men det er greit å høre noen si det.

.

På Ullevål? Mener det er omtrent samme sted som man var på UL. Minnes at jeg gikk til høyre forbi "venterommet" og på skrått mot venstre lissom, der er det en fløy med CTG registrering hvor man sitter å venter på "gangen."

Hestejenta skrev:
På Ullevål? Mener det er omtrent samme sted som man var på UL. Minnes at jeg gikk til høyre forbi "venterommet" og på skrått mot venstre lissom, der er det en fløy med CTG registrering hvor man sitter å venter på "gangen."

takk :)

PÅ Ullevål møter du opp på føde gyn mottaket. Det ligger i første etg, du skal altså ikke ned trappa der du gikk til UL. Det er på skrått/rett frem når du kommer inn døra. Evt kan du høre i ekspedisjonen ved inngangen der om du ikke ser det..
det var ihvertfall der jeg var inne på sjekk ;)

uff, får håpe babyen våkner litt snart da og at det blir fødsel på deg!! syns du har ventet lenge nå :( 

LadyOnHeels skrev:
uff, får håpe babyen våkner litt snart da og at det blir fødsel på deg!! syns du har ventet lenge nå :( 

helt enig, kanskje jeg får noen svar imorgen! og kasnkej dette blir fødehelgen for flere!!

MegOgMini skrev:
PÅ Ullevål møter du opp på føde gyn mottaket. Det ligger i første etg, du skal altså ikke ned trappa der du gikk til UL. Det er på skrått/rett frem når du kommer inn døra. Evt kan du høre i ekspedisjonen ved inngangen der om du ikke ser det..

Det stemmer helt sikkert, er jo over 5 år siden jeg var der. :-)

muffinsdronningen skrev:
Når ringer man føden pga rolig baby? Har kjent han i dag men ikke de store byksene eller sparkene som jeg pleier. men som sagt kjent han..

---------------------
Synes det var rolig idag og så ringte helsestasjonen for å få time tidlgere på dagen. Fosterlyd var ok. Men hun ringte sykehuset og jeg fikk time til CTG registrering og ev. overtidskontroll imorgen kl. 9. Så får vi se hva som skjer. Tviler på at noe skjer imorgen, men at jeg heller får komme tilbake mandag som egentlig skulle være time for overtidskontroll.

Fikk beskjed om å ha med mat og lesestoff for det var lang ventetid....

Noen som vet hvor en møter opp? er det i føde-gynmottaket?

Hei, nå veit ikke jeg hvor du skal føde hen, men jeg skal det samme selv i morra, men jeg må møte opp på ett annet sjukehus på gyn. avd som tar slike kontroller. Håper alt er bra, og at du snart er i mål :)

Hestejenta skrev:

MegOgMini skrev:

da skal jeg nok finne frem :)
Det stemmer helt sikkert, er jo over 5 år siden jeg var der. :-)

Lykke til, skal se at de kanskje stripper deg da du allerede er på overtid.. Så kan jo hende det starter noe litt fortere! Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp