Roligere baby

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Er det andre som også opplever at babyen er blitt roligere etter at den er snudd seg med hodet ned? Kjenner bevegelse og av og til noen sabla sterke spark/slag men ellers veldig stille og ofte må jeg virkelig jazze ham opp for å få skikkelig respons med sukker osv.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det er voldsommere bevegelser, men de kommer litt sjeldnere ja ;)
Men nå når det er såpass trangt blir en "liten" bevegelse ganske stor ;)

Hehe jeg også, liker godt når han har seg noen raid i magen, skikkelig morsomt og koselig. Skulle ønske han holdt på slik hele tiden, for jeg får nemlig aldri nok av det hehe :)

her ligger poden med hodet godt nede i bekkenet.. å beføler blæra mi titt og ofte, og danser latinsk dans.. (føles hvertfall slik, for rompa hans bytter plass hver 4 min føles det som..)

Har de siste dagene kjent at han nærmest "borer" seg ned i bekkenet :p vet ikke hvotdan det skal forklares.. Litt ubehagelig når det står på. Skal på ny kontroll i slutten av mnd. Spent på om hodet er festet :)
Ellers har lille sine perioder med mye aktivitet, hikking ol, og roligere perioder der han kanskje sover :)

Tulla mi er superaktiv, men nå blir det nok ekstra hos meg siden jeg har så mye fostervann. Mye boltreplass :p jordmødrene har ledd mye av henne her på sykehuset nå, er nesten umulig å få henne inn på ctg, men det både syns og kjennes masse spark! Ved kveldens ultralyd lå hun med hodet ned, men gangen før sto hun med føttene ned og gangen før der lå hun i sete...bare på et par dager ;)

Bebisen min ligger med hodet ned, men er fortsatt super aktiv. Føler jeg har en liten kick-bokser i magen.

Min har ligget med hode ned siden uke 28, de siste ukene har det vært masse aktivitet (er uke 37+3 må).

Her kan det virkelig variere fra dag til dag. Nå begynner det jo å bli temmelig trangt i magene også. :-)

Her hikkes det x antall ganger daglig, sparkes og gnues. Han hadde et par dager hvor han var veldig rolig, men så tok det seg opp igjen. Legen skulle høre hjertelyden, men gav opp etter ti min... Bekymret var han i allefall ikke, for lillegutt sparket og snodde på seg så hele magen bevegde seg. :) Jordmora sier han har godt med fostervann, så god plass til å boltre seg, likevel holder han seg mest på nedre halvmagekule.

Jeg syntes lillegutt er mye roligere enn storebror som sørget for at magen beveget seg mye. Snakket med jordmor som mente at lillegutt ligger med hodet ned og ryggen ut. Det betyr at bevegelsene går mot ryggen min og naturlig nok blir d mindre "Ping Pong" bevegelser da. Har også morkaka forran som demper.

Han har vært skikkelig turbo hele tiden, men det merkes at det er dårligere plass nå.
Han rører fortsatt masse på seg, så hele magen buler haha! :p
Men det er noe anderledes nå enn før.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp