Rolige/urolige barn?

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Hvordan er barnet ditt? Rolig, urolig, sover mye osv? :)

Her har vi en veldig rolig jente, så familien lurer på hva vi har gjort med ho :p ene broren min sin baby var veldig urolig fra dag tre, men jeg syns jeg minnes at førstemann her også var like rolig som lillesøster. Bare spiser og sover :) litt våken i blant, men er rolig da også. Så kom til å lure på hva som er vanlig :)

Her er han superrolig. Alle lurer fælt på om han har noe røst i det hele tatt ;p bare sover, spiser og er våken iblandt bare :p sånn var storesøster også :)

Kjemperolige liten tass! :-) sover, spiser og er våken innimellom men er rolig da også :-) han sover rundt 5 timer om natta sammenhengende. Jeg er oppe maks to ganger på 8 timer. Han har tatt igjen fødselsvekta si med en hel kg og legger jevnt og trutt på seg rundt 100 gram i døgnet :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Han her er foreløpig en veldig snill kar.
Sover og spiser...også har han noen våkenperioder.

Jeg syns han er mye roligere enn noen av de to andre vi har.
Men nå er jo vi litt mer avslappet hjemme også...dette er jo nr 3 og jeg tenker at helsesøster kan si hva hun vil, også gjør jeg som jeg vil :P det høres jo mye værre ut enn hva jeg mener ;)

Men ned nr 1 så fikk vi beskjed om at mat hver 2-3 time og at de hadde godt av å grine litt.
Og det ble veldig slitsomt. Vente på at det hadde gått 2 timer siden sist måltid, være stressa fordi han sov i 3 timer... :P

Lillemann her får mat når han vil ha og sover når han vil :)

rolig her også..
nr1 var også kjemperolig, mens nr2 var ikke rolig.. ville kun være hos meg og jeg sov dårlig, vi hadde flytting og oppussing, jeg fikk depresjon og alt var stress.. deiligt å få en livsnyter igjen..

rolig her også..
nr1 var også kjemperolig, mens nr2 var ikke rolig.. ville kun være hos meg og jeg sov dårlig, vi hadde flytting og oppussing, jeg fikk depresjon og alt var stress.. deiligt å få en livsnyter igjen..
Godt å høre at du fikk en rolig en nå da! Ikke greit med sånt stress... :/

Lille er ganske urolig når han er våken, sover generelt godt, men kan ha timer på kvelden hvor han ikke finner roen! Vi har også hatt noen netter med "vondt i magen", og lite søvn! Vi fikk heldigvis en avbestilt time til manuellterapeut i morgen, så håper de kan hjelpe ift om han har noen låsninger i nakke eller hofte. Om det ikke skulle være problemet, må jeg begynne på en diett bestående av vann og knekkebrød, for da tåler han ingenting!!!! O.o

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig rolig baby her også. Hun er fire uker nå og sover fortsatt mye. Våken innimellom, men rolig da også, bare kikker seg rundt :)

Rolig baby:) hatt to som var ganske urolig og har sliti en del med magen og jeg syntes det er rart/fantastisk og en helt annen hverdag med Ludvig enn med de to andre.... Blir lixom småbekymra når han er så rolig hehe

Lille er ganske urolig når han er våken, sover generelt godt, men kan ha timer på kvelden hvor han ikke finner roen! Vi har også hatt noen netter med "vondt i magen", og lite søvn! Vi fikk heldigvis en avbestilt time til manuellterapeut i morgen, så håper de kan hjelpe ift om han har noen låsninger i nakke eller hofte. Om det ikke skulle være problemet, må jeg begynne på en diett bestående av vann og knekkebrød, for da tåler han ingenting!!!! O.o

Håper det går bra i dag!! Min mor levde på knekkebrød og vann med alle oss tre eldste søsknene, da vi hadde kolikk (som de sa da) alle tre :confused: håper du slipper det, og at han finner roen etter behandling.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Håper det går bra i dag!! Min mor levde på knekkebrød og vann med alle oss tre eldste søsknene, da vi hadde kolikk (som de sa da) alle tre :confused: håper du slipper det, og at han finner roen etter behandling.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Takk for omtanken :) Han hadde flere små låsninger, som hun fikset opp opp i! Han virker bedre etter bare den ene behandlingen :D Sovet ordentlig godt uten timelange våkenperioder iløpet av dagen! Nå har jeg "dritipådraget" i dag da :( Spiste kanelbolle og drakk frappe, å nå i kveld har han skreket værre enn noen gang! 1 hel time uten pause :( Han sovnet i ringslyngen til slutt, da jeg ikke visste hva annet jeg skulle forsøke! Har vært sløv med Minifom og ammete i dag også! Nå er det full skjerpings!!!! Uansett er jeg glad vi dro til manuellterapeuten, og ser frem til ny time om 3 uker :D

Jeg har det likt som deg Sophiasmamma!
Tar puppen og spiser godt men mye vondt etter mating. Er såå tydelig magevondt. Kjører på m minifom før amming. Ammete er også innkjøpt, slutta med kaffe. Vurderer å kutte ut melkeprodukter hvis det ikke bedrer seg.

Jeg har det likt som deg Sophiasmamma!
Tar puppen og spiser godt men mye vondt etter mating. Er såå tydelig magevondt. Kjører på m minifom før amming. Ammete er også innkjøpt, slutta med kaffe. Vurderer å kutte ut melkeprodukter hvis det ikke bedrer seg.
Uff! Ganske slitsomt at det er sånn, spesielt vanskelig å finne noe å spise, da man er redd for at babisen skal få vondt :/ Håper det går seg til snart for oss begge! Slik at vi kan "leve" igjen :)

Har hatt urolig barn her også. Har ikke inntatt melkeprodukter siden 5 dager etter fødsel. Han har vært til kiropraktor, fått løst opp litt her. Så nå klarer vi å jobbe lufta ut til tider. Han går også minifom og jeg forsøker å holde meg til knekkebrød. Vurderer å starte med probiotika, men er litt usikker.

I kveld har jeg dristet meg til hjemmelagd pizza med ost og en bit sjokolade, så får vi se hva som skjer. Han er 1mnd i morgen.

Back
Topp