Rolige aktiviteter.

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har tips til aktiviteter jeg og samboer kan finne på?
Før gikk vi mye turer med hunden og kjørte mye rundt. Nå som termin nermer seg klarer jeg verken å gå turer eller kjøre turer. Mannen bruker all sin tid på jobb og husarbeid, han tar heller ikke ferie i år. Dette resulterer i late kvelder forran tv og samme gamle rutiner.

Vi er begge møkk lei av de samme gamle rutinene og har lyst å bruke kveldene til noe koselig før lillemann kommer. Noen som har forslag til ting å finne på? Vi er grusomt gjerrige begge to + ganske dårlig råd i sommer så helst noe som koster lite og ikke er krevende for bekkenet. :)

Ha quiz kveld! Samboeren min elsker quiz, så senest igår kjøpte jeg ny quiz bok, da med 10.000 spørsmål, så nå har vi en god del å pusle med. Og den kan man ta med seg og spørre litt overalt. Idag skal vi en tur på stranda, så tenkte å ta med den :D

Dra til nærmeste fretex/ annen bruktbutikk og se etter brettspill til en billig penge. Det tenkte vi at vi skulle gjøre. Om dere har sykkel og natur i nærheten kan dere ta en rolig trilltur til et koselig sted og ha piknik eller ta et bad. Vi trilla ned til en avsidesliggende strand i går og tok noen fine bilder av magen, plaska litt i vannet og spiste det vi kom over av markjordbær. Var så deilig å komme seg litt ut av huset :)

Ta bilen eller beina fatt og mat ender, og ha piknik i parken om været tilater det :)
Ellers enig med brettspill osv :)

Back
Topp