Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
syntes lille er så veldig rolig i dag. Jeg kjenner bevegelser, men ikke på langt nær så mye som jeg bruker å kjenne. Kan dette ha noe med at det er så sinnsykt varmt i dag?
Akkurat nå er det rolig. Men for en time siden kjentes det ut som hun øvde seg på kickboksing.Husk at dult teller ikke som bevegelse, skal være spark. Fikk beskjed om det på sykehuset.
Kom plutselig på at jeg ikke har kjent noe til henne i magen i dag når jeg leste denne tråden. Fikk nesten panikk og måtte poke meg selv i magen. Fikk heldigvis respons umiddelbart Kommer ikke på at jeg skal kjenne etter bestandig...
Jeg synst at lille i magen har vert mer rolig de siste 2 dagene. Ikke så rolig at jeg er bekymret. Men merker at det er litt roligere. Lurer på om det er varmen som kanskje spiller inn? Det hjelper heller ikke med saft eller is. Får gjerne en dult men det blir ikke full romstering inni der som det har gjort. Noen som vet om varmen kan spille inn?
Hvis saft eller is ikke gir noen endring så ville jeg virkelig tatt kontakt med føden. Jeg pratet med mannen min om dette i dag og han minnet meg på at med nr to ble jeg igangsatt to uker før termin siden han var så slapp og det ikke var noen endring etter saft med isbiter og sjokolade.Jeg synst at lille i magen har vert mer rolig de siste 2 dagene. Ikke så rolig at jeg er bekymret. Men merker at det er litt roligere. Lurer på om det er varmen som kanskje spiller inn? Det hjelper heller ikke med saft eller is. Får gjerne en dult men det blir ikke full romstering inni der som det har gjort. Noen som vet om varmen kan spille inn?