Rolig i magen

ECB

Glad i forumet
syntes lille er så veldig rolig i dag. Jeg kjenner bevegelser, men ikke på langt nær så mye som jeg bruker å kjenne. Kan dette ha noe med at det er så sinnsykt varmt i dag?

Prøv å drikk litt sterk blandet saft også ligg på venstre side uten forstyrrelser og kjenn etter. Om vesle er fortsatt roligere enn vanlig på denne tiden av døgnet ville jeg ringt sykehuset jeg. :Heartred

Sier som hun over. Ligg stille i 1 time, etter å ha drukket kald saft (ikke sukkerfri) eller noe annet søtt. Er du fortsatt bekymret så ring føden . Ikke noe poeng å risikere noe, du kjenner ditt barn best.

De har dager hvor de er roligere. Men du skal fortsatt kjenne babyen.

Bevegelsene vil kjennes andreledes ut da baby får minde plass, men de skal ikke bli mindre eller svakere. Er du usikker så anbefaler jeg deg å ringe føden.

Kjennliv.no

Spiste noen saftiswr i går og det fikk opp aktivitetsnivået på lille. I dag er det ikke varmt og jeg kjenner godt med liv. Virker som lille ikke er noe varmemenneske. Akkurat som moren :)

syntes lille er så veldig rolig i dag. Jeg kjenner bevegelser, men ikke på langt nær så mye som jeg bruker å kjenne. Kan dette ha noe med at det er så sinnsykt varmt i dag?

Husk at dult teller ikke som bevegelse, skal være spark. Fikk beskjed om det på sykehuset.

Kom plutselig på at jeg ikke har kjent noe til henne i magen i dag når jeg leste denne tråden. Fikk nesten panikk og måtte poke meg selv i magen. Fikk heldigvis respons umiddelbart :) Kommer ikke på at jeg skal kjenne etter bestandig...

Kom plutselig på at jeg ikke har kjent noe til henne i magen i dag når jeg leste denne tråden. Fikk nesten panikk og måtte poke meg selv i magen. Fikk heldigvis respons umiddelbart :) Kommer ikke på at jeg skal kjenne etter bestandig...

Sånn har jeg det også enkelte dager, tror kanskje vi blir så vandt til det at vi ikke legger merke til det avogtil. Fått panikk noen kvelder å dyttet i magen å spist saftis eller drikket saft :)

Jeg synst at lille i magen har vert mer rolig de siste 2 dagene. Ikke så rolig at jeg er bekymret. Men merker at det er litt roligere. Lurer på om det er varmen som kanskje spiller inn? Det hjelper heller ikke med saft eller is. Får gjerne en dult men det blir ikke full romstering inni der som det har gjort. Noen som vet om varmen kan spille inn? :)

Jeg synst at lille i magen har vert mer rolig de siste 2 dagene. Ikke så rolig at jeg er bekymret. Men merker at det er litt roligere. Lurer på om det er varmen som kanskje spiller inn? Det hjelper heller ikke med saft eller is. Får gjerne en dult men det blir ikke full romstering inni der som det har gjort. Noen som vet om varmen kan spille inn? :)

Varmen kan spille inn på det ja. Mest sansnylig er det nok bare en sliten liten baby. Men ta en sjekk uansett. Fått høre mange nok ganger av jordmor og leger på føde at man ikke skal vente å se det ann over natta.

Hvis saft eller is ikke gir noen endring så ville jeg virkelig tatt kontakt med føden. Jeg pratet med mannen min om dette i dag og han minnet meg på at med nr to ble jeg igangsatt to uker før termin siden han var så slapp og det ikke var noen endring etter saft med isbiter og sjokolade.

Back
Topp