Rolig i magen

MissPreggo

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
flere som har opplevd at det er mye roligere i magen de siste ukene? (Er i uke 38). Føler det var mye mer liv frem til uke 37, også ble det lixom så rolig. Kjenner noen bevegelser iløpet av dagen, men ikke like mye og på samme måte. Før så eg både hender og føtter stikke ut... blir jo dårligere med plass... men skal vel spelle litt selvom? :rolleyes:

Bevegelsene forandret seg i alle fall veldig. Fikk ikke de samme «dultene» som før. Har noen dager der jeg føler det er litt roligere, men blir du veldig bekymret anbefaler jeg deg å ta kontakt med føden for en sjekk :)

Jeg opplevde også at bevegelsene endret seg mot slutten. De ble ikke svakere men det ble mye mindre spark og mer at vi så utenpå magen at hun flyttet på seg og at rumpa stakk opp.

Er på overtid, men her er det omvendt. Mye spark og bevegelser hele dagen og av og til er sparkene nesten litt vonde :eek: Har godt med fostervann og hodet er ikke festet (tredjegangsfødende ) så er nok derfor jeg kjenner så mye for han kan bevege seg godt pga vannet :D

Høres ut som om det er innafor normalen ja, jeg følte ikke det var så mye forskjell men vi er jo forskjellige. Ta kontakt med føden om du føler det er unormalt, bedre med en sjekk for mye :happy:

Her endret mønsteret seg fra klare spark til mer strykende bevegelser, men husk dersom du er i tvil så må du ringe til lege/sykehus og få en sjekk. :)

flere som har opplevd at det er mye roligere i magen de siste ukene? (Er i uke 38). Føler det var mye mer liv frem til uke 37, også ble det lixom så rolig. Kjenner noen bevegelser iløpet av dagen, men ikke like mye og på samme måte. Før så eg både hender og føtter stikke ut... blir jo dårligere med plass... men skal vel spelle litt selvom? :rolleyes:
Hvordan går det ?

Back
Topp