Rolig i magen

MyFairytale <3

Glad i forumet
Jeg syntes trollet mitt har blitt så veldig rolig jeg =/ Liker det ikke.. Jeg kjenner bevegelse hver dag, men mye mindre enn før.. I går var jeg ganske bekymret, så ba samboer'n legge hode nedpå for å høre etter'n.. Han påsto han kjente masse bevegelse da han lå der.. og da han løftet opp igjen hodet kom hånda til lillegutt etter.. Både kjente og så det godt =) Er det normalt at de roer seg slik på slutten liksom? Hjertelyden var helt fin da jeg var hos legen for litt over en uke siden..

Blir trangere, så kan være derfor :) men ring en gang for mye enn for lite om du blir bekymret. Skal kjenne bevegelser HVER dag :)

Syns også det er blitt roligere. Men igjen mye bevegelse når det først er noe. Men er vell mindre plass og boltre seg på. :-)

Det er nokså normalt tror jeg. At det blir annerledes vært fall. Kanskje mer bevegelse enn tydelige spark - vært fall var det sånn for meg sist.

Men blir du veldig bekymret må du ta kontakt med sykehuset.
Prøv å legg deg ned og drikk noe kaldt/søtt og se :)

Jeg kjente nesten ikke noe bevegelser i hele går....var veeeeeldig rolig. Men tro meg, han tok det igjen i dag tidlig :P

Er nok mye trangere nå. Jeg kjenner ikke spark lengere, kun rulling og dult. Men om du er bekymret, ring!!

Her har hun også blitt roligere, men når hun først er aktiv buler det i alle retninger og det gjør nesten vondt! Hver gang jeg tenker nå har a vært rolig ei stund, så kjenner jeg a:) Bare litt 'seigere' bevegelser liksom:)

Blitt mye roligere her å:) Mere dytt og stryk, enn spark:) koselig å kjenne hender og føtter som stryker fra innsiden:)

Det er mye trangere så bevegelsene føles annerledes. Hos meg er det mye mer bevegelse, men på en helt annen måte. Ikke de plutselige sparkene, men mer som "svømmetak" føtter og armer som stikker markant ut og rygg/rumpe som buler ut til en av sidene :) hehe

Back
Topp