Frumammaliv
Betatt av forumet
Dette er vel mer et spørsmål til flergangsfødende.
Kjenner dere noe forskjell på denne babyen ift de andre?
Da jeg var gravid med nummer to sa jeg veldig fort at han her var heeelt annerledes enn storebroren!
Jeg kjente at han var mye mer aktiv og bevegelsene var annerledes. Han var definitivt ganske aktiv og krevde mye mer da han kom ut også.
Denne gang har jeg en veeeldig rolig baby!
Jeg kjenner liv hver dag og føler et søvnmønster på han. Men bevegelsene er rolig, de kommer sjeldent, et lite dunk her og der. Litt romstrering. Og med gjerne ganske lange pauser mellom. Føler nesten ikke jeg er gravid (forutenom de ekstreme bekkensmertene og kynnere
)
Håper teorien min stemmer og jeg får en rolig sovebaby denne gang
Det var forøvrig førstemann, men hadde ikke noe å sammenligne med på hvordan en «skal» oppføre seg inni der
Hadde vært veldig praktisk med en sovebebis når man har to aktive på 4 og 6.
Kjenner dere noe forskjell på denne babyen ift de andre?
Da jeg var gravid med nummer to sa jeg veldig fort at han her var heeelt annerledes enn storebroren!
Jeg kjente at han var mye mer aktiv og bevegelsene var annerledes. Han var definitivt ganske aktiv og krevde mye mer da han kom ut også.
Denne gang har jeg en veeeldig rolig baby!
Jeg kjenner liv hver dag og føler et søvnmønster på han. Men bevegelsene er rolig, de kommer sjeldent, et lite dunk her og der. Litt romstrering. Og med gjerne ganske lange pauser mellom. Føler nesten ikke jeg er gravid (forutenom de ekstreme bekkensmertene og kynnere
Håper teorien min stemmer og jeg får en rolig sovebaby denne gang
Hadde vært veldig praktisk med en sovebebis når man har to aktive på 4 og 6.