Rolig i magen = rolig utanfor magen?

En tråd i 'Juli 2016' startet av Moderator Linda, 15 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Og motsatt. Er det noko i denne myten? :)

2. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Gutten min har vært turbo siden unnfangelsen omtrent, skal si ifra hvis det plutselig går over :p Tenker det kan være noe i det :)

3. Lykketreff Gift med forumet

Første mann la aldri i ro, verken inni eller utenfor magen, så kanskje :)

4. Happyklatt Flørter med forumet Julimammaer 2016

Stemmer her ja [emoji4] var veldig rolig i magen, og er veldig rolig og fornøyd gutt utenfor magen [emoji170]

5. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Motsatt her:) første veldig rolig i magen, kom ut og var urolig på natta i hvert fall. andre var så voldsom i magen og er skikkelig bedagelig utenfor:p

6. tilii Glad i forumet Julimammaer 2016

Her var han aktiv i magen og rolig som bare det utenfor :)

7. Ønskegull2016 Ung og Aktiv! Julimammaer 2016

Veldig aktiv i magen og enda mer aktiv utenfor :p

8. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Nokså bedagelig I magen, rørte og styrte på men aldri så enormt store eller harde bevegelse og han er en rolig fyr ute av magen også.

Søsteren var mer hard og brutal i bevegelsene og hun var mye mer urolig også.

9. Lenateacup Flørter med forumet

Aktiv hele veien! :)

10. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Rolig inni, Aktiv ute :) men vi hadde kort navlestreng, så mulig det hadde noe å si :)

11. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015

Førstemann kjente jeg ikke så godt i magen siden morkaken lå mellom oss så jeg kjente ikke så godt spakene. Han er overalt og har veldig mye energi. Ikke godt å si hvor han har det fra.
    Lillebror mistenker jeg kan bli ganske lik, kanskje ikke like mye energi

12. Mars 2016 Flørter med forumet

Min var kjempe aktiv under svangerskapet og er en turbo hjemme. Er nå 9 månder. Går bortover litt ustødig enda, og babler som en foss. Klarer og si noen ord. Han har vært veldig aktiv og frempå for alderen, så jeg synes tiden har gått litt for fort♡.

13. Netta-Mor Gift med forumet Februarlykke 2016

Nr1: bajas i magen, la seg til og med på tvers i uke 39-40 Sa han kom til å bli fotballspiller på måten han sparket meg i blæra konstant.. Det ble han!
    Nr2: kjempe rolig i magen. Rolig og bedagelig liten frøken som tar livet med knusende ro :)

14. LilleBabyMirakel <3 Elsker forumet

Her var første rolig i magen, å er enda rolig nå. Snart 5 år. Denne gangen er han veldig aktiv, men vet enda ikke hvordan han blir på utsiden. Så blir spennende å se.

15. lillemor2012 Elsker forumet

Rolig i magen,ganske aktiv utenfor.Fem månder å kommer seg avgårde på gulvet:)

16. Pouri Flørter med forumet

Rolig både inni og utafor! :)

17. Mayamoren Elsker forumet Julimammaer 2016

Aktiv inni og enda mer aktiv utenfor:)

Del denne siden