Rolig i magen min også

Happymum

Forelsket i forumet
Det har vært veldig rolig inne i magen de siste dagene... Har heldigvis kjent noe liv nå og da, men er vant til liv og røre flere ganger om dagen siden uke 15. Nå tenker jeg på om kanskje babyen er syk, og at det er derfor den er så rolig? I tillegg var magen steinhard da jeg våknet i dag. Vet ikke helt når man kan begynne å ringe legen uten at det blir hysterisk heller... Er det sånn at det er vanlig at de er roligere i perioder? Noen som vet?[&:]

Håper det stemmer at man ikke skal stresse med å kjenne liv hver dag før om en stund... Har hatt det på akkurat samme måte som deg idag... De ville ikke ta meg inn på føden, og legne hadde ikke tid, og jordmor var ikke der idag.. Så følte meg litt oversett på en måte.... Håper vi begge kjenner liv snart, er helt fælt å gå flere dager uten å kjenne liv!!!!

jeg har kjent liv nesten hver dag siden uke 16, men noen dager er roligere enn andre, og jordmor sa at det er normalt! man kjenner ikke alle bevegelser så tidlig, og den kan sparke innover noen dager uten at vi merker det! [:)]

Hei igjen! Godt å høre at det er flere som har det likedan, og at det ikke er unormalt med litt rolige dager. Det er uansett tilbake til det vante nå, med noen skikkelige spark og rene trommeslageren inne i magen til tider. Det var godt å kjenne litt mere aktivitet igjen, men ettersom ungen blir større og sparkene kraftigere kommer man nok til å ønske litt mere ro innimellom også! Ungen til ei jeg kjenner sparka så ofte og hardt på samme ribbeinet at hun fikk betennelse, stakkar! Kan sikkert bli for mye av det gode,hehe!
[;)]

Back
Topp