rolig i magen igjen :(

mamma900

Glad i forumet
Nå er det rolig i magen min også..  sparka veldig lite i går kveld... og veldig lite i dag.. så vidt det er spark.. har også hatt litt vondt i magen i dag..( noe jeg har hatt en del hele svangerskapet) og kjennes ut som noe stikker ( samme plass i hele dag)  er så bekymret over lillesnuppa.. null blødninger da..

burde jeg ta kontakt med sykehuset i morgen? tenkte å ta privat ultralyd bare for å sjekke om alt er som det skal, men de hadde ikke time før neste Fredag! vil ikke gå rundt sålenge å være bekymret [:(]

Det er vanskelig å si, men så lenge du ikke har blødninger, burde det være i orden. Du er jo snart halvveis. Mange kjenner ike stort med liv enda, så det er ikke uvanlig... Er en grunn for at sykehuset ikke regner med spark som et livstegn fra uke 23 eller noe...[8|]
Magesmerter kan være så mye. At det strekker seg inni der, og mange forandringer i kroppen...
Men er du veldig bekymret, kan du jo ta en tlf til legen din i morgen, og fortelle at du er bekymret...
Lykke til!

Så jeg burde ringe legen? ikke sykehuset ? huff.. er så lei av å gå rundt å være bekymra.. [:(]

Om du vil ringe sykehuset, råder jeg deg til å gjøre det nå i kveld.
Har erfaring med at de tar deg lettere inn om legen din er stengt....

æ hadd d sånn æ å.. åsså ringt æ t legen å dæm kje
nt på mæ å såg at ho hadd d bra. han sa at æ bare va øm pga voksinga. pga at d væks så fort så kan d gjør vondt. å æ kjenne itj så my pga at morkaka ligg så høyt opp. å d kan varier kor kraftig æ kjenne ho ettersom kåss hu ligg.

men e bare å slapp av[:)] e mæst sansynlig ingenting.[;)]
æ ringt egentli bare for å hør om d va nå unormalt å d va ganske normalt. men sia æ ikke hadd tadd blindtarmen så villa han kjenn på mæ å sia æ har navlebrokk..

Back
Topp