Rolig her inne....

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Syns det er så rolig her inne. Er dere sjelden her inne, eller er dere helst "lesere"?
Henger dere på Generelt eller andre steder på BV?
Kanskje vi kan få opp livet her inne på april :D

Jeg henger mest her inne, men har også begynt å være litt på flere andre underforum...

Synes det varierer litt med aktivitet her inne egentlig...

Det er sant det. Det er litt roligere her enn det har vært tidligere :) jeg er stort sett bare her, men har ikke så mye å komme med om dagen :)

Jeg er endel på min termingruppe fra 2012 enda, der har jeg liksom alle vennene mine. ;)

Er også endel på generelt og andre underforum. Ikke alltid jeg orker å svare i alle tråder heller. :P

Men det samme skjedde i min andre termingruppe i det øyeblikket noen opprettet en Facebookgruppe. Det døde helt ut på BV da og vi ble til slutt bare 8-9 stykker som var aktive på forumet. Derfor holder jeg meg prinsippielt bare til BV ;)

Last edited:
Synst det er blitt roligere den siste tiden. Men dei fleste har vell vendt seg til tanken og bekymringene er vell mindre nå (heldigvis ) :)

Vi må ikke la det bli for stille da.. Min fortige termingruppe døde helt ut, så har ikke lyst til at det samme skal skje nå.

Jeg tror man er inne i en slik periode hvor beskymringene har forsvunnet og man et blitt vant til kroppen og symptomene, samtidig så er det for tidlig for å diskutere spark og shopping i stor grad ennå :)

Synes også det har blitt stille her. Har alle flyttet til Facebook?
Var ikke klar over at det var en FB-gruppe enda engang, jeg. Min forrige termingruppe flyttet over på FB.
Nei de hoppas eg ikkje før då blir væl eg ensam her inne. Har ikkje FB eg.

Jeg er her hver dag, opptil flere ganger om dagen, men kan nok bli flinkere å være mer aktiv. Jeg er heller sånn at jeg googler hvis jeg lurer på noe.

Last edited by a moderator:
God ettermiddag jenter.

Ønsker å minne om forumreglene våre:

"Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel."

Ha en fortsatt fin dag! :)

God ettermiddag jenter.

Ønsker å minne om forumreglene våre:

"Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel."

Ha en fortsatt fin dag! :)
Jeg har et spm ang det med andre forum: i dette innlegget er det ingen som har linket til en annen spesifikk forum, bare at Facebook er blitt nevnt flere ganger - er dere så strenge bare vi nevner andre sosiale medier eller ville du bare påminne oss at vi ikke må navngi andre direkte forum?

Synes også det er stille nå.. :( Men blir nok mer trafikk utover våren tenker jeg. Har ikke hørt om noen Facebook-gruppe, synd om det trekker folk ut herfra.

Jeg har et spm ang det med andre forum: i dette innlegget er det ingen som har linket til en annen spesifikk forum, bare at Facebook er blitt nevnt flere ganger - er dere så strenge bare vi nevner andre sosiale medier eller ville du bare påminne oss at vi ikke må navngi andre direkte forum?

Heisann! Fint at du spør. Dette er kun en påminnelse om at reklamering for blant annet facebook-grupper er i strid med reglene våre :) Man får ikke en advarsel bare fordi man nevner ordet "Facebook", det kommer jo helt på i hva slags sammenheng det nevnes. Men vi har sett at i lignende tråder som dette, er det enkelte brukere som rekrutterer til disse gruppene og dette ønsker vi naturligvis å unngå.

Mvh. Moderator Stina

Ja, stille her inne. Og flere har nok flyttet over til andre lukkede grupper. Er selv veldig forsiktig med hva jeg deler i det åpne rom på sosiale media :)

Er innom hver dag, og prøver å være delaktig på det jeg kan, men er enig, etter at andre lukkede grupper har dukket opp er det blitt mindre liv her, så er gjerne med å få litt mer liv her :):)

Back
Topp