Rolig her inne

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Synes det har blitt så rolig her inne i det siste. Hva gjør dere på??

Jeg gleder meg til de søte små er vel i seng, for er midt i en serie - homeland, helt utrolig bra ! :) så er rett på med den etterpå.

Her har vi vært borte til nå omtrent, Så nå er unga i seng, og beina oppi sofaen og tv'en på. Og planlegge litt maling av kjøkken :)

Hehe, har mannen hjemme med meg for tiden, han er sykmeldt etter fall på arbe.. :( Så vi koser oss med oppussing, og bare å være sammen :) Er vell derfor jeg er litt "fjern" ;)

Jeg ble så inspirert av oppussingstråden i går, så jeg har malt soverommet i dag.. bare et strøk da.. Resten får vente til i morra.. Nå er jeg sliten.. Har også hatt besøk av ei venninne på lunsj og vært hos frisøren og stripet hår.. Har jammen vært effektiv i dag =) Nå blir det sofa'n og tv resten av kvelden =)

Tenkte det samme. Veldig lite liv her for tiden. Men ettersom vi nærmer oss termin så har vi vel klaget oss ferdig om alle plager,stilt alle spørsmål om ting vi lurer på,så vi har kanskje ikke så mye å skravle om for tiden?

Tenkte det samme. Veldig lite liv her for tiden. Men ettersom vi nærmer oss termin så har vi vel klaget oss ferdig om alle plager,stilt alle spørsmål om ting vi lurer på,så vi har kanskje ikke så mye å skravle om for tiden?
Skal love dere det kommer flere rare spørsmål fra meg før lillemann kommer =P Hehe.. Jeg lurer jo på alt mulig rart =P

Er nok bare dager innimellom som folk har mye annet å gjøre for engangs skyld =P

Tja, nå har jeg akkurat handlet :p Ellers sitter jeg mye og planlegger babyrom og oppussing. Men jeg føler jeg er her mye :D

Her er barna i seng og ho mor nyter stillheten. :P Nå venter jeg bare på Grey's. :)

Og det er jo ikke rare spm da, fordi det er ikke en selvfølge for alle alt mulig. Eneste jeg vet sånn tålig om er mine svangerskap..så jeg har sjeldent noe svar til andre. ;)

Sliter nok litt om dagen, også har jeg ikke lyst og klage så mye. Virker som noen syns d blir litt mye klaging av både gubber og svangerskapsplager, men jeg klarer ikke helt se det positive i halsbrann og bevegelsesproblemer. Så jeg har nok trekt meg litt unna, fram til jeg har noe positivt og si. Men jeg er her og leser og svarer innimellom. :)

Jeg er mye på jobb for tIden. Mangler endel folk, så da er det bare å hive seg rundt. Blir litt sliten av det, så ikke superenergi når jeg er hjemme. Og så driver jeg og hekler babyteppet og trener 2 dager i uka hos fysio pga bekkenet. Så fult opp her. Gleder meg til litt mere fri snart. Har mye jeg skulle fått ordnet før jeg blir 2 barnsmor liksom... :p

Sliter nok litt om dagen, også har jeg ikke lyst og klage så mye. Virker som noen syns d blir litt mye klaging av både gubber og svangerskapsplager, men jeg klarer ikke helt se det positive i halsbrann og bevegelsesproblemer. Så jeg har nok trekt meg litt unna, fram til jeg har noe positivt og si. Men jeg er her og leser og svarer innimellom. :)

Men du kan jo tømme deg her inne da. Så du får det ut. Er jo derfor vi er her..

Prøver å ikke spamme ned hele forumet med alle spørsmålene jeg har om alt og ingenting. :p

Back
Topp