Rolig eller aktiv baby?

Live2Learn

Elsker forumet
Skal si dette er rart..  De to andre barna mine var VILL i magen.. Kjente spark døgnet rundt og kunne ikke fatte at de ikke sov mer! 

denne gangen har jeg en veldig rolig og behagelig baby.. Kjenner han noen ganger om dagen og på kvelden er det mest pressing.. Som om han vil ut av navlen..

Sa til mannen en gang at det kjentes ut som han sto inni der og prøve å få hodet ut av navlen! :P

Har noen gode spark her og der (kjente en bitteliten fot en dag) så er ikke bekymret, men han er jaggumeg rolig! =) hehe

Her er det motsatt, kjennes ut som babyen skal sparke meg ut av senga noen ganger, helt villt, hele magen rister så det synes kjempegodt utenpå...

Aktiv baby her oxo. jeg våkner faktisk.... også her ikke lilleman så aktiv om dagen, mest om nettene!

her var hun veldig aktiv... men når er hun litt roligere. Noen kvelder blir jeg bekymret om alt er slik som det skal, men da pleier hun å gi meg et dytt :) Kan jo hende at jeg var mer oppmerksom på sparkene i begynnelsen. Kanskje blitt mer vant med det og tenker ikke så mye over det nå som tidligere? Men kjenner hun er der ja. Kjenner godt når hun snur og vrir seg. noen ganger tror jeg hodet kommer ut gjennom magen ;)

Her er han veldig aktiv fra morgen til kveld:-)

Min også er veeeldig aktiv, kunn når jeg gjør noe veldig anstrengende (går fjellturer og lignende) da ligger hun i ro, men med en gang jeg stopper opp så begynner hun :P merkelige greier!

MGA skrev:
Min også er veeeldig aktiv, kunn når jeg gjør noe veldig anstrengende (går fjellturer og lignende) da ligger hun i ro, men med en gang jeg stopper opp så begynner hun :P merkelige greier!

babyen sovner gjerne av vugging når mor beveger seg :)

Her er det veldig mye liv;) så tenker det er en aktiv baby som kommer;) hehe

Masse liv her i gården 

MGA skrev:

Det kommer du til å merke godt når hun er født og! :P hehe.. 

en venninne av meg måtte alltid ligge i gynge litt i sengen på kvelden for at hun skulle få sove.. Babyen var jo helt crazy når hun lå i ro! =) hehe.. har prøvd det en gang jeg og (en av de få kveldene han har presset så utrolig hardt) og da ble det jaggu fort rolig! hehe =) 

Back
Topp