Rolig eller aktiv baby før fødsel

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Er det normalt at babyen er rolig rett før fødsel? Har termin på tirsdag 29/3 å her har baby vært ganske rolig enn hva han bruker å være til vanlig... Kjenner bevegelser o.l men de er så stille :/ Noen som kjenner seg igjen?

Min mor påstår de er det, rolige før fødselen. Lillebror var rolig også var han urolig urolig igjen :P Jeg ble satt igang seks dager før termin da :) De mente jeg kom til å føde når som helst uansett, var ikke noe å vente på.

Er det normalt at babyen er rolig rett før fødsel? Har termin på tirsdag 29/3 å her har baby vært ganske rolig enn hva han bruker å være til vanlig... Kjenner bevegelser o.l men de er så stille :/ Noen som kjenner seg igjen?

Jeg er en uke på overtid, og babyen har vært veldig rolig i flere dager nå. Men i går var det plutselig full turngruppe hele kvelden i magen! Og i natt har jeg hatt en del vonde kynnere... vet ikke åssen dette ender ennå, men er spent på om noe er igang!

Her var det ganske mye turning før fødsel!

Har termin 2. april. Her har han bare blitt roligere og roligere i magen. Tenker det er pga at han har sunket så langt ned i bekkenet og ligger godt festet. Det er sikkert blitt ganske trangt der inne og lite plass å bevege seg på, så går nok det meste av spark og bevegelser innover mot ryggen, og er mindre merkbare.

Har hatt en del kynnere, men ikke merket noe annet som tilsier at det blir fødsel med det første...

Her er det litt begge deler. Men det er lengre perioder der han er stille. Husker storesøster var veldig rolig dagen før fødsel, så rolig at jeg ble bekymret. Men hun var veldig urolig under fødselen. Sparket mens jeg hadde rier, det var forferdelig ubehagelig. Hun sparket faktisk helt til hun kom ut :p

Men andre ord er det ikke noe fasit :D

Back
Topp