Rolig beby

Januarstjerna*

Andre møte med forumet
Noen fler her som har veldig rolige bebyer? Min er nå 11 dager gammel. Så og si aldri no skrik. Sover godt,spiser å legger på seg bra,når han er våken ligger han bare å titter og studerer rundt seg.

Samme her:)
Vi har hatt en kveld med skriking i 1-2 timer:confused: da hadde jeg en smule panikk:eek:
Men det var den ene kvelden, så langt iallefall;)
Så har han faktisk prestert å sove 8 timer ei natt uten en lyd!!!! Lenger enn hva storebror noen sinne har gjort:p

*Bank i borde* vi har også en slik :p eneste gangene han har grått er når jeg har spist noe magen hans ikke tåler.

Aldri grått ordentlig. Gitt fra seg noen skrik hvis jeg ikke er rask nok med å legge henne til av ulike grunner.

Jeg har også en rolig baby :) Eter, sover og når han er våken så studerer han omgivelsene. Så lenge jeg ikke eter appelsin, så er det ingen sure miner :-)

Vi har og en herlig og rolig baby! Hun sier i fra om hun ikke er fornøyd, men det er jo i grunn bare greit. Storbror var og veldig rolig, så jeg var redd vi hadde brukt opp de rolige genene;)

Rolig baby i hus her også. Må være utrolig heldig kjenner jeg. Da storebror var baby, så var han også veldig rolig :) Bare spiser, sover, tisser og bæsjer :)

Back
Topp