Rolig baby

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Jeg var nesten 22 uker før jeg kjente noe liv. Nå er jeg 25 (til helgen) og føler jeg må jobbe hver dag for å kjenne noe. Flere med rolige små?

Kan kjennen noen smådult her og der. Men ikke mer. Var på ultralyd for 2 dager siden og vet at hun har det perfekt basert på målingen av puls inn til morkaken og fra morkaken til henne. Men haff! Det er så slitsomt å analysere hver time.

"Kjent noe nå?" "Kan du sparke?" "HALLO?!".....

Hei.. jeg sliter med d samme.. kjente heller ikke noe før i uke 22. Er nå 27+2 å må enkelte dager legge meg på rygg å klemme henne litt for å liksom kjenne om hun fortsjatt er i live.. D er veldig slitsomt når babyen skal være så rolig enkelte dager..

Hei.. jeg sliter med d samme.. kjente heller ikke noe før i uke 22. Er nå 27+2 å må enkelte dager legge meg på rygg å klemme henne litt for å liksom kjenne om hun fortsjatt er i live.. D er veldig slitsomt når babyen skal være så rolig enkelte dager..

Jaa heelt enig! Prøver alle triksene. Har jo lyst til å bare ta henne ut for da kan man jo SE at det går bra. (Og neida, vil ikke ha prematur baby.)

Får håper for oss begge to at det løsner snart slik at man kan slappe av litt! Hehe

Jaa heelt enig! Prøver alle triksene. Har jo lyst til å bare ta henne ut for da kan man jo SE at det går bra. (Og neida, vil ikke ha prematur baby.)

Får håper for oss begge to at det løsner snart slik at man kan slappe av litt! Hehe

Ja men en får liksom lyst til å ta henne ut bare for ett sec bare for å se att alt er bra.. klart ingen av oss ønsker å ha prematur Babye, men bare se att alt faktisk er bra.. En får håpe å tro att vi merker mere med tia.. blir så bekymret av dette att fy.. skal heldigvis inn på ny vekst kontroll på tirsdag

Med min første hadde jeg morkaka foran, så den ble som en pute for sparkene på en måte.. Vet dere hvor deres ligger? Jeg kjente lite bevegelser gjennom hele graviditeten, noe som gjorde meg urolig ofte:-/ Var på sykehuset flere ganger, og de betrygget meg med at ho hadde det fint. Ut kom en frisk og fin jente i uke 39. Ho er 3 år nå, og har hele veien vært en veldig rolig og tålmodig jente, så det er nok sånn ho var i magen også, i tilegg til morkKen som dempet for mye bevegelser[emoji4] Nå har jeg en turbo i magen, og trenger ikke kjenne etter om han er der en gang! Kjenner det er veldig betryggende, og skjønner veldig godt at dere blir bekymret.. men alt var hvertfall helt perfekt med min lille jente selvom jeg kjente lite[emoji173]️ Ta kontakt med føden hvis dere er usikre[emoji6]

Med min første hadde jeg morkaka foran, så den ble som en pute for sparkene på en måte.. Vet dere hvor deres ligger? Jeg kjente lite bevegelser gjennom hele graviditeten, noe som gjorde meg urolig ofte:-/ Var på sykehuset flere ganger, og de betrygget meg med at ho hadde det fint. Ut kom en frisk og fin jente i uke 39. Ho er 3 år nå, og har hele veien vært en veldig rolig og tålmodig jente, så det er nok sånn ho var i magen også, i tilegg til morkKen som dempet for mye bevegelser[emoji4] Nå har jeg en turbo i magen, og trenger ikke kjenne etter om han er der en gang! Kjenner det er veldig betryggende, og skjønner veldig godt at dere blir bekymret.. men alt var hvertfall helt perfekt med min lille jente selvom jeg kjente lite[emoji173]️ Ta kontakt med føden hvis dere er usikre[emoji6]

Jeg har morkaken foran å har jo på en måte skjønt att d er mye av grunnen til att jeg kansje kjenner mindre en andre.. merker henne di gangene hun sparker ned på blæra..

Morkaken ligger "perfekt på bakre vegg". Så er ikke det. Hun er vel bare bedagelig. Hehe.

Tar definitivt kontakt med føden om jeg blir skikkelig bekymret♡

Uke 23 på mandag å har det slik som deg.. kjenner mer å mer dult. I uke 19(oul) hadde jeg morkake på fremside,bakside venstreside å underside.. så håper den har flyttet seg vekk fra undersiden iallefall! Skal tilbake på ul i mai:)

Back
Topp