Rolig baby

Kakkelhøns

Glad i forumet
Mailykke 2018
Augustbarna 2021
Er det flere enn meg med ekstremt rolig baby? Jeg er i uke 30.
Hun har alltid vært rolig, av og til kjenner jeg henne ikke før på kvelden. Da av og til noen få spark/bevegelse, så stille igjen. Aktiviteten kan variere litt fra dag til dag, men jevnt over er hun veldig rolig. Har også morkaka fremme som demper litt, men fordet..

Leser jo om de som er kommet like langt med veldig aktive babyer, at de ikke får sove på natten o.l på grunn av hyppige spark.

Er spent på hvordan hun blir når hun kommer ut :eek:o_O

Min forrige baby var sånn. Var flere ganger innom føden for kontroll, etter at jeg ikke hadde kjent henne hele dagen. Hun var rolig hele veien, og jeg slo meg til slutt til ro med det. Det er jo i hovedsak endringer i adferden som man skal være obs på.
I dag er hun 3 år og FULLSTENDIG turbo. Den mest travle 3-åringen jeg har sett, sitter ikke i ro ett sekund av gangen.. :knegg:

Han er ganske rolig ja. Kan være dager hvor jeg nesten ikke kjenner noe til han. Og så er det dager hvor han er mer aktiv. Ingen åpenbar systematikk i bevegelsesmønsteret. Har nå slått meg litt til ro med at han bare er sånn, men blir likevel bekymret av og til. Da plager jeg ham ved å dytte forsiktig på magen, og får da som oftest respons. Men dersom jeg blir veldig bekymret, så vil jeg ikke nøle med å ringe føden...

For å si det sånn av mine til nå 5 svangerskap er den som var roligst i magen den som er mest aktiv nå :)

Sniker.

Min lille var forholdsvis rolig hele svangerskapet kombinert med at morkaka var foran. Hun sparket meg aldri i ribbeina eller holdt meg våken om natta og det var hele veien egentlig mer bevegelser og dult enn harde spark.

Han er ganske rolig ja. Kan være dager hvor jeg nesten ikke kjenner noe til han. Og så er det dager hvor han er mer aktiv. Ingen åpenbar systematikk i bevegelsesmønsteret. Har nå slått meg litt til ro med at han bare er sånn, men blir likevel bekymret av og til. Da plager jeg ham ved å dytte forsiktig på magen, og får da som oftest respons. Men dersom jeg blir veldig bekymret, så vil jeg ikke nøle med å ringe føden...

Akkurat sånn er det her og [emoji1318]

Min første var ekstremt rolig. Var dager jeg bare kjente en liten bevegelse på kvelden.
Vi fikk en gutt som hadde kolikk i 2.5 mnd, krøp før han var 6 mnd og gikk før han var 10 mnd! I dag springer han rundt, klatrer på alt og kaller seg selv for klatremus[emoji28]

Er det flere enn meg med ekstremt rolig baby? Jeg er i uke 30.
Hun har alltid vært rolig, av og til kjenner jeg henne ikke før på kvelden. Da av og til noen få spark/bevegelse, så stille igjen. Aktiviteten kan variere litt fra dag til dag, men jevnt over er hun veldig rolig. Har også morkaka fremme som demper litt, men fordet..

Leser jo om de som er kommet like langt med veldig aktive babyer, at de ikke får sove på natten o.l på grunn av hyppige spark.

Er spent på hvordan hun blir når hun kommer ut :eek:o_O

Samme her. Utrolig rolig. Hu sparker litt på dagtid. Men kjenner det svakt så tenker ikke mye over det. Har å morkaka forran

Samme her. Utrolig rolig. Hu sparker litt på dagtid. Men kjenner det svakt så tenker ikke mye over det. Har å morkaka forran

Kjenner mer bevegelse en spark jeg å. Gutten til søstea mi var å rolig i magen, men fullrulle utenfor. Gråt første 3 mnd og nå er han snart 3 år og klarer ikke å sitte i ro

Sønnen min var en magespreking. Jeg husker enda hvordan magen min spratt opp og ned så folk rundt meg kunne se det. Han sluttet å bevege seg brått rundt uke 38. Da dro vi på føden og fikk konstatert at han lå veldig trangt fordi han var så stor. Fikk da igangsetting. Han var ikke verdens største, men en god plump gutt ^_^ Han var veldig rolig da han kom ut, gråt nesten aldri. Var egentlig alltid blid Datteren min var roligere i magen. Hun var også rolig etter fødsel. Sov masse. Denne babyen sparker ikke så mye, men merker at hun vrir og vender mye på seg.
Dra til føden uansett tid på døgnet om du merker forandringer.

Blir spennende for dere å se hvordan de små er når de kommer ut. Virker jo som om det er mange som er rolige i magen, men mer aktiv på utsiden:)

Back
Topp