Rolig baby

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Jenta i magen har vært så rolig de 2-3 siste dagene. Kjenner små bevegelser nå og da. Dyttet akkuratt til henne for å få litt bevegelse tilbake, og det gjorde jeg jo. Men jeg kjenner henne omtrent ikke ellers, langt ifra som det pleier å være. Kjenner jeg blir litt bekymret, for magen og vektet har ikke forandret seg på 6 uker heller. Er sikkert en smule hypokonder nå, men det hører vell til med å være gravid:) Tenker kanskje det kan være pga varmen hun er så rolig og? Andre som blir bekymret for babyens aktivitet?

Jeg pleier å sette meg å ta noe kaldt å drikke og kjenne etter noen ganger i løpet av dagen. Han turner og sparker en del da :) ellers kjenner jeg små dult og bevegelser innimellom. Men kjenner på at jeg blir bekymra for varmen da det ikke er så lett å avkjøle seg overalt!

Samboeren min minnet meg på at hun holdt jo på å "hoppe ut av magen" i går kveld. Det er nok bare mindre bevegelser enn hva jeg er vandt til. Sikkert litt pga varmen, på grunn av hun er større og kanskje begynner å legge seg til rette? Blir de roligere da?

Jeg har hatt det litt slik jeg også, men fikk høre at de voldsomme bevegelsene går over til mer romsterende og glidense bevegelser fordi babyen får mindre plass å bevege seg på. Det skal være bevegelser like ofte, men på meg er det mer at det beveger seg fra side til side, mer glidende bevegelser enn hoppende bevegelser. Prøver å forestille meg en kokong som er pakket tett rundt meg. Er vanskeligere å bevege seg i en sovepose enn under ei dyne...

Eller er jeg helt på bærtur? Skal snakke med jm på mandag :)

Jeg har hatt det litt slik jeg også, men fikk høre at de voldsomme bevegelsene går over til mer romsterende og glidense bevegelser fordi babyen får mindre plass å bevege seg på. Det skal være bevegelser like ofte, men på meg er det mer at det beveger seg fra side til side, mer glidende bevegelser enn hoppende bevegelser. Prøver å forestille meg en kokong som er pakket tett rundt meg. Er vanskeligere å bevege seg i en sovepose enn under ei dyne...

Eller er jeg helt på bærtur? Skal snakke med jm på mandag :)
Nei, det hørtes jo veldig logisk ut det:) Blir bare litt småbekymret, vil at hun skal ha det bra inni der:) Men nå hikker hun og. Jeg skal til legen på tirsdag, vikar. Fastlegen min har hatt ferie så lenge nå. Har ikke hatt kontroll siden 17 juni, orker ikke vente mer nå:)

Glidende bevegelser og lite spark her, men kjenner daglig. Noen dager mindre og noen dager mye. Veldig aktiv på kveldene...

Sent from my iPhone using BV Forum

Tilbake til det normale turbotempoet i dag:) Helt fantastisk! Var nok bare varmen vil jeg tro.

Spurte jm om dette idag, og hun sa at det hadde vært kaos med tlf ang dette de siste to ukene, og at det er varmen som gjør det. Når babyen blir veldig varm inni der så har den ikke så lyst til å turne rundt som vanlig, da slapper den av og tar det rolig visstnok.

Sånn har det vært her også! Aktiviteten seg opp i dag, etter en kjølig natt og litt overskyet vær

Sent from my iPhone using BV Forum

Spurte jm om dette idag, og hun sa at det hadde vært kaos med tlf ang dette de siste to ukene, og at det er varmen som gjør det. Når babyen blir veldig varm inni der så har den ikke så lyst til å turne rundt som vanlig, da slapper den av og tar det rolig visstnok.
Godt å høre at andre har hatt det likt og blir like bekymret:)

Back
Topp