Rolig baby

Huff, håpe d går bra m dg!!! Vann i kroppen å hoven er samma sak. Du ser d best på anklene, og d er verst på ettermiddag/kveld. Jg ser d aller best når j tar av sokker utpå kvelden, da strikken lager spor i ankelen.... Når man si vann i kroppen har du fått betydelig vektøkning i tillegg.

Knerten 130913

Ville bare si at det trenger ikke være værst på kvelden, jeg er like full av vann om morran og har merker etter dyna på leggene, like herlig som sokkemerker med en gang jeg har fått på meg de. :-)

Ønsker deg lykke til Sweet !, godt at du blir passet på!! :-)

Takk for svar.
Var mamma som gjorde meg oppmerksom på det med jg er så hoven og hun ble så bekymret for meg. Men hva er egentlig forskjellen med å være hoven og det å ha vann i kroppen?
Som Bkno0921562 sa, så er hoven og vann det samme :)
Men jeg har utrolig masse av se i ben, fingre og ansikt i tillegg til disse andre tingene, så da ville de sjekke det ekstra opp :)
Hvis sunee gjevnelig til sjekk og får sjekket urin og blodtrykk ofte, så får de øye på det om det skulle være noe galt eller mistenkelig ^^

Hanne Caroline Moen

Ville bare si at det trenger ikke være værst på kvelden, jeg er like full av vann om morran og har merker etter dyna på leggene, like herlig som sokkemerker med en gang jeg har fått på meg de. :-)

Ønsker deg lykke til Sweet !, godt at du blir passet på!! :-)

Tusen hjertelig takk ^^

Hanne Caroline Moen

Godt du blir passet på! Lykke til!

Back
Topp