Rolig baby

Pappesken

Hanne Caroline Moen
Idag har babyen vært utrolig rolig "/
Men har ikke hatt følelsen av at noe er galt"/
Er dette vanlig nærmere terminen eller burde jeg kontakte noen ?:S
Er ikke lenge siden jeg var inne til en sjekk for nedpress:(
Er 35+4 uker.
Noen som vet ?

Hanne Caroline Moen
Sladrer med Julu ^^

Har hørt at barna sover mye fra uke 35.

Selv blir jeg ikke så bekymret, så sant jeg kjenner litt liv. Og det ikke er store avvik på bevegelses mønsteret.

Men blir du usikker, er det bedre og sjekke det en gang for mye enn en gang for lite:) husk det er du som kjenner det best!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har hørt at barna sover mye fra uke 35.

Selv blir jeg ikke så bekymret, så sant jeg kjenner litt liv. Og det ikke er store avvik på bevegelses mønsteret.

Men blir du usikker, er det bedre og sjekke det en gang for mye enn en gang for lite:) husk det er du som kjenner det best!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er bare det at bebien har bært utrolig aktiv frem til idag "/
Var derfor jeg reagerte :)
Men ser utover dagen i morgen også kanskje :)
Takk for svar ^^

Hanne Caroline Moen

Det er du som kjenner babyen din best, så hvis du blir bekymret er det sikkert lurt med en sjekk! Det er jo uansett ikke godt å gå og være nervøs :)

Er det ikke sånn at man kan prøve å drikke et glass sterk saft og se om babyen våkner litt av det?
Hun snuppa mi er ikke like aktiv nå som hun var i en periode, men jeg tror det har med at hun har snudd seg (tror jeg da...) Nå kjenner jeg liksom ikke like mange spark, men jeg kan plutselig få en rumpa ut på siden av magen. Ellers er hun mye mer aktiv når jeg slapper av på kvelden enn ila dagen. Men som de andre sier over meg; du kjenner jo mønsteret til bebisen din best- er du bekymret kan du jo be om en sjekk:)

For ett par dager siden merket jeg en god del mindre liv selv og ringte føden. De ba meg komme ned. Sparketest, urinprøve og ul. Alt var fint. Der sa de at de vil heller at man skal kontakte de en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg ville ringt og hørt om du er bekymret.

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Her var babyliten super aktiv frem til for en måned siden. Vert rolig siden men har vert på kontroll 2 ganger og alt ser bra ut. Hvis du ikke er bekymret så er det mest sann. Ingenting. Men ta en telefon om du blir bekymret eller nervøs!

Hender jeg har noen veldig rolige dager selv, og blir bekymret med en gang!
Men den snille samboeren min fôrer meg opp med sjokolade for å få litt liv i den lille når det er som roligst (da snakker vi LITE aktivitet en hel dag). Da begynner hun så smått å romstere inni der, og tar til slutt helt av igjen :)

Husker fra forje svangerskap at babyen ble roligere den siste tiden, mn ville ikke nølt med å kontakte føden om jeg følte det bli endringer som bekymret meg denne gang!

Hvordan har det vært i går kveld og i dag? :)
Det har vært litt mer aktivitet i dag, men er usikker på om det er fordi legen har rotet rundt på henne eller om det er henne som bare er mer aktiv idag :P
Men jeg var på sjekk og det viser seg at jeg har mange tegn til svangerskapsforgiftning, så skal på føden i morgen tidlig.
Krysser fingrer for at det ikke er så alvorlig som hodet mitt vil ha det til ><

Hanne Caroline Moen

Det har vært litt mer aktivitet i dag, men er usikker på om det er fordi legen har rotet rundt på henne eller om det er henne som bare er mer aktiv idag :P
Men jeg var på sjekk og det viser seg at jeg har mange tegn til svangerskapsforgiftning, så skal på føden i morgen tidlig.

Hanne Caroline Moen

Oj! Så bra du blir fulgt opp! Kan jeg spørre hvilke tegn du har?

Oj! Så bra du blir fulgt opp! Kan jeg spørre hvilke tegn du har?
Jeg har utrolig masse vann i hele kroppen, derav ekstrem vekt økning mellom hele svangerskapet :P
Høytblodtrykk, protein i urin og små synsforstyrrelser "/
Så er ganske masse som ikke stemmer plutselig ><

Hanne Caroline Moen

Det har vært litt mer aktivitet i dag, men er usikker på om det er fordi legen har rotet rundt på henne eller om det er henne som bare er mer aktiv idag :p

Hanne Caroline Moen

Så bra at du stolte på kroppen og fikk det sjekket opp :) Godt å høre at det blir tatt på alvor og at du blir sendt videre! Får håpe alt er bra :) Lykke til i morgen!

Så bra at du stolte på kroppen og fikk det sjekket opp :) Godt å høre at det blir tatt på alvor og at du blir sendt videre! Får håpe alt er bra :) Lykke til i morgen!
Ja^^
Er utrolig takknemlig for at man får så god hjelp :) Føler seg så mye mer trygg uansett :D
Krysser fingrer og ben for at alt er bra^^

Hanne Caroline Moen

Jeg har utrolig masse vann i hele kroppen, derav ekstrem vekt økning mellom hele svangerskapet :P
Høytblodtrykk, protein i urin og små synsforstyrrelser "/
Så er ganske masse som ikke stemmer plutselig ><

Hanne Caroline Moen

Takk for svar.
Var mamma som gjorde meg oppmerksom på det med jg er så hoven og hun ble så bekymret for meg. Men hva er egentlig forskjellen med å være hoven og det å ha vann i kroppen?

Huff, håpe d går bra m dg!!! Vann i kroppen å hoven er samma sak. Du ser d best på anklene, og d er verst på ettermiddag/kveld. Jg ser d aller best når j tar av sokker utpå kvelden, da strikken lager spor i ankelen.... Når man si vann i kroppen har du fått betydelig vektøkning i tillegg.

Knerten 130913

Back
Topp