Rolig baby.

Lisa65

Betatt av forumet
Er det noen andre som har rolige babyer i magen? Min er så rolig til tider at jeg blir bekymret, er førstegangsfødende så har ikke sammenligningsgrunnlag, men leser jo at mange kjenner masse liv hele tiden. Han sparker, til tider veldig hardt, men det kan gå laaange perioder der jeg bare kjenner at han vrir litt på seg. 
Jeg har snakket med jordmor om det, og hun sier at så lenge jeg kjenner liv så  er det greit... Har morkaken liggende foran i livmoren så kan hende den er med på å døyve sparkene litt. 

Jeg har det samme nå og hadde det i forrige svangerskap. Så lenge vi kjenner daglige bevegelser så tror jeg vi ikke trenger å bekymre oss

kaisa78 skrev:
Det var godt å høre:) Ble barnet rolig da det kom ut også da?

Ja ;)

Men jeg hadde det sånn i forrige svangerskap - hadde morkaken foran og det var generelt rolig inni der. Når det var først var litt bevegelse og spark, så kunne jeg kjenne det ordentlig men det var egentlig ganske rolig der.. ;p

Denne gangen kan jeg ikke si noe enda - jeg tenker ikke så mye over spark/bevegelser til at jeg kan si noe. Men jeg tror det er litt stille der nå også - morkaka foran :-)

Da er det ikke så uvanlig da;) D var bra, alt man skal bekymre seg for :( hehe, men bekymringene blir vel ikke mindre når de kommer ut, best å ikke tenke så mye på alt. 
Takk for svar.

Hun var rolig den første mnd,etter det så var det full fart he he
Jeg synes faktisk jeg har bedre kontroll på ungen når h*n ikke ligger i magen min. Så jeg synes at det blir bedre anngående bekymring når ungen er ute

Her er det liv hele tiden. Var slik med første også. Men har bakenliggende morkake da, så tror nok det har noe med det å gjøre. Når morkaken ligger foran kjenner man ikke sparkene like godt.  

Back
Topp