Rolig baby

undrendeigjen

Gift med forumet
Linda var en absolutt akrobat i magen...sparket lenge hver morgen, midt på dagen...og om kvelden var det vanskelig å få sove da ho holdt leven der inne

Men denne lille krabaten er rolig...ett og annet sparket...og når pappa legger øret mot magen for å høre på hjertet får han seg ett lite "flytt deg gammern" dunk...Linda sparket vilt da også...skulle IKKE ha noe tyv lytting ho nei

Rart å ha en så rolig baby der inne

noen dager e lillegutt ganske rolig mens andre dager e han heilt vill hehe..men han like best når eg ligge i sengå å slappe av då kose han seg og sparke mye :) har isje merka noe baluba om nettene ennå så håper d blir en snill gutt som sover fint på nattå når han komme t værden [:D]

Ja, det er nok veldig rart.. Har ikke noe å sammenligne med jeg.. Men her er han helt turbo! føler jeg er full av blåflekker på innsida ta magen no.. AU! Blir han sånn når han kommer ut kommer nok pappaen til å få helt kultursjokk.. Han har en gutt på 16 som har vært verdens roligste siden han ble født.. Og han tror at det blir sånn denne gangen også.. Hihihi.. ikke hvis han arver noe fra meg nei! hihihi... [:)]

Back
Topp