Rolig baby i magen

Marihøna1986

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Syns babyen i magen har blitt så rolig siste dagene. Har pleid å være masse liv og bevegelser, men nå er det såvidt han gidder bevege seg... Prøvd å spise is, noe søtt og dulte i magen og får respons på det :-)
Men syns det er rart det er så rolig.... Er det vanlig nå som det nærmer seg fødsel? Burde vel huske det fra sist gang men nei....

Det er vanlig at de blir litt roligere ettersom det er mindre plass. Men føler du deg usikker ville jeg ringt lege/føden for å sjekke. Du skal kjenne godt med liv flere ganger daglig helt frem til fødsel. Godt han responderer på søtt og dulting fra deg :)

Jeg føler også at det går roligere for seg. Bevegelsene er også mer 'rumlende' og kravlende, ikke bare spark. Litt mer dult på en måte... 36+0 idag.

Her har det også vært veldig rolig de siste dagene, og jeg får ikke alltid respons når jeg spiser/drikker noe eller dytter i ham. Men i ettermiddag fikk jeg kjemperespons, så føler meg trygg igjen akkurat nå. Har vært litt bekymret tidligere. Bare seks dager til ultralyd, og kommer til å spørre dem om det er normal og om de kanskje kan sjekke gjennomstrømning, størrelse osv når vi er der selv om det egentlig bare er en leiekontroll.

Back
Topp