ungmamma92
Glad i forumet
jeg er egentlig litt engstelig, lillegutt i magen er ganske rolig av seg. Jeg er ikke den som kan skryte av å kjenne mye spark og bevegelser i det hele tatt. Jeg kjenner faktisk ganske lite. Av og til kan det gå flere dager mellom hver gang, og når jeg kjenner er det _svakt_, og om han ikke sparker i blæren kjenner jeg ingenting. Jeg har opplevd maks 3 ganger noen kraftige spark, slik at det har gått an å se utenpå, sist jeg så utenpå er vel 2 uker siden. Var hos jordmor for 1 uke siden, og hørte hjertelyd, så vet jo at alt er bra.
Men er det bare meg? Føler alle snakker om at babyen sparker og styrer på. Her får jeg han ikke til å sparke uansett. Jeg har drukke iskald sukkerholdig saft, jeg har hoppet, dyttet i magen og masse annet, men han vil ikke sparke.. Kjenner som sagt bare av og til 1-3 svake spark. Det var faktisk sterkere rundt uke 20-21, enn hva det er nå. Har morkaken på fremsiden, så kjente ikke spark før rundt uke 19, men de var som sagt sterkere da.. blir bekymret jeg [&o]
Men er det bare meg? Føler alle snakker om at babyen sparker og styrer på. Her får jeg han ikke til å sparke uansett. Jeg har drukke iskald sukkerholdig saft, jeg har hoppet, dyttet i magen og masse annet, men han vil ikke sparke.. Kjenner som sagt bare av og til 1-3 svake spark. Det var faktisk sterkere rundt uke 20-21, enn hva det er nå. Har morkaken på fremsiden, så kjente ikke spark før rundt uke 19, men de var som sagt sterkere da.. blir bekymret jeg [&o]