Roli baby?

*IdaMor*

Elsker forumet
Lurer litt på hvor aktive deres babyer i magen er?

Min er merkbart rolig, ikke som storebror som var helt vill døgnet rundt!

Lillebror sover hele natten (i magen altså :P) våken i noen min på morgenen når han hører storebror er våken, såå er han stille til ca rundt middagstider, da gir han noen dult. Så er det stille til kl ca 20. da er det slik aktivitet at det gjør vondt! Og slik holder han på til jeg legger meg i ca 23 tiden. Så sovner han og merker ikke noe til han før neste morgen igjen... Vet at dette er veldig individuelt fra baby til baby.. men er dette lite aktivitet?
Må slenge på at han hikker en hel del innimellom da, så jeg merker jo at han lever der inne selv om han ikke spakrer og omøblerer der inne :P

Hei

Jeg har det sånn jeg også,merker ingenting om natten og det er sånn ca 2-3 ganger i døgnet jeg merker at han sparker,en av d gangene er det veldig livat i magen,at det nesten er vondt,og de andre gangene bare beveger han seg. Snakket med jordmor om dette,og det er normalt at noen er mere rolige en andre barn i magen

Bra det ikke er bare min da :P Har en tendens til å sammenligne han he,r med da jeg gikk med storebror. Og storebror var som sagt vill døgnet rundt! Er det fortsatt :P
Lurer litt på om det har noen sammenheng? Kansje dette er en rolig gutt når han kommer ut også? :P

Her har hun stort sett vært over aktiv i mine øyne. Skulle tro hun ikke viste hva sove er :) men nå de to siste dagene er det blitt veldig rolig. Kjenner noen få bevegelser inni mellom. Så håper hintet lader opp til den store reisen hun snart skal gjennom.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Her har hun stort sett vært over aktiv i mine øyne. Skulle tro hun ikke viste hva sove er :) men nå de to siste dagene er det blitt veldig rolig. Kjenner noen få bevegelser inni mellom. Så håper hintet lader opp til den store reisen hun snart skal gjennom.

Ja skal se hun lader opp ;) ser at det er like rundt hjørnet for deg nå :D

Her er det full rulle hele døgnet så er godt når hun sovner litt hehe. Men pappaen syns det er veeeeeldig moro å vekke henne når det endelig har blitt stille. Hun reagerer nemlig veldig på stemmen og berøringene hans. Merkelig baby:p

Her er det full rulle hele døgnet så er godt når hun sovner litt hehe. Men pappaen syns det er veeeeeldig moro å vekke henne når det endelig har blitt stille. Hun reagerer nemlig veldig på stemmen og berøringene hans. Merkelig baby:p

Så koselig! Her slutter gutte å røre på seg tvert pappaen tar på magen eller snakker i nerheten av den :P

Ja skal se hun lader opp ;) ser at det er like rundt hjørnet for deg nå :D

Ja hadde vært deilig å få hun ut snart. Ja ikke lenge igjen nå. Men har fått for meg at jeg vil gå alle Max dagene vi kan gå overtid. :( rart å tenke på at vi snart går inn i vår måned nå :)

Ja hadde vært deilig å få hun ut snart. Ja ikke lenge igjen nå. Men har fått for meg at jeg vil gå alle Max dagene vi kan gå overtid. :( rart å tenke på at vi snart går inn i vår måned nå :)

Neida, hun kommer nåkk snart ;) (sier jeg med trøstende stemme ;) ) Ja ENDELIG vår måned!!!

Neida, hun kommer nåkk snart ;) (sier jeg med trøstende stemme ;) ) Ja ENDELIG vår måned!!!

Håper du har rett :) ja deilig at vi snart er i mål alle sammen :) skal bli så godt å få stengt hotellet etter 9 måneder med full business. Hehe

Håper du har rett :) ja deilig at vi snart er i mål alle sammen :) skal bli så godt å få stengt hotellet etter 9 måneder med full business. Hehe

Hahah ja mer som!
Er så spent på å se den som gjemmer seg i magen :)

Back
Topp