Rogalendinger?

Jmd

Glad i forumet
Noen fra rogaland her?
Hadde vært kjekt å bli kjent og kansje treffes etterhvert =)

Ja!! Her e der ein Rogalending =) Nærmare bestemt fra Sandnes. Kor i Rogaland befinne du deg? :)

Hommersåk, sandnes =)
D e ikje lange beden d =D

Nei e jo rett borti høgget det ;)

Men ser der ska ver nogen andre Rogalendinger og her, 
e no et par som har satt opp at di ska føda på SUS værtfall :)

Ja stemme! =)
Eg går heima å kjede meg eg. Håba der e fleire så he lyst å ver sosiale og vil treffast ittekvart =) Hadde våre jillt =)

Nå e jo kje eg så langt på vei ennå, men må prøva å få te det ittekvert ja 
-hadde vært kjekt :)

E du sjugemelde?
Sjøl jobbe eg, så dagane fyge fort forbi..

Rogalending her og, men på "feil" side av fjorden ;) Noen andre haugalendinger her?

Eg e nå 13 uge på vei i dag =D
Ja eg e egentlig sjukemeldt pga kvalme, Nå e ikje den så galen lenger, verre me svimmelhet og batteriå mine lades ut ganske mye fortere enn di pleide før =)
Vente på å få gang på tilrettelegging på jobben i.o.m at jobben min e ikje så gravid-vennlige =) Men ser ikje ut så di kan tilrettelegga så eg blir nok gåande heima =/Bor på gård då, så der e jo nok å jør forsåvidt =)

Vinker! Bortsett fra at vi bor på østlandet nå :P Med mulige flytteplaner til høsten. Er fra Hordaland, men nabokommunen ligger i Rogaland.

Jaggu meg ein Karmøybu her og ;)

Heisann!

Jeg er også fra Rogaland! Bor i Klepp kommune. På terminlistene står jeg oppført som Tinga, men det er dette Kinemoren-brukernavnet jeg kommer til å bruke fra nå av. Måtte bare ha et midlertidig navn, siden jeg oogså er medlem på nov09-forumet, og det ikke var alle som skulle vite at nummer to er på vei. ;o) Hvordan er formen deres da jenter?

Heisann:-)

Jeg bor i Sandnes ;-) Et steinkast unna kvadrat..
Bodd her siden 2007, er fra Oslo.. Og blir boende her i flere år til..

Åååå Så kjekt at me e så mangen =D
Glede meg t å bli kjent me alle (iallefall alle så har lyst å treffast)

Formen her e ganske bra =D
Vært på UL i dag å fekk sjå den litla spirå! Heile 7,7cm lange =D

Så nå itte andre bekreftelsen på at alt stå bra t neri magen, så e eg klar for treff når dokk e

Hanne2 skrev:
Ska me ha me mannfolkå då jmd?? ( ska vertfall helsa) :-)

Hm? hæ? what?
Sallan nå begynte d å knirka å knaka i håve mitt!
Nå må du forklara! Kjenne eg deg/maen din??

NÅ ska eg sei deg eg blei JYSLA nysjerrige!

Back
Topp