Rogaland treff

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Blir det noe av det??

Hadde vert så gøy og samles en gjeng.

[:D]

høres kjempe gøy ut[;)][;)]men jeg er så sjenet når det gjelder nye folk[&o][&o]men hopper i det og blir med hvis det blir treff[;)][;)]

Hvis det blir i sommer så kan jeg være med [;)] Flytter til Sola i sommer [:D]

Så gøy at det er flere som vil være med :)
Ja må kanskje vente til ivfprøver er hjemme igjen. Vil jo ha henne og med oss :)

Vi kunne kanskje tatt det på en lørdag ??? Da er det kanskje lettest med tanke på jobb og sånn ??

jeg jobber turnus.men bare sett opp en dag så ser jeg hvordan det passer[;)][;)][;)]

dytter litt [:)]

Lørdager er fint for meg [:)]

God helg i askeregnet !!!

Yo People!!! Back on track[:D]

Få i gang noe treff er en selvfølge[:D][;)]..
Klar som ett EGG[;)]

Nå først kommende lørdag passer dårlig for meg.[&o] Men jeg kan neste lørdag den 1.mai... Passer det for deg da småsmurf? Kan dere andre da?

ORIGINAL: småsmurf

Får besøk av svigers og en onkel og tante av mannen, den helgen.. Hadde det bare vært svigers kunne jeg nok sneket meg unna en stund, men føler ikke jeg kan det når dem andre og er med[;)]

Med på tanken.. Hummm.. da begynner ting å bli stramt her for meg og kan ikke før den 22.mai[&:]
Konfirmasjon og dåp og selskaper som står i tur her...

for meg passer det på lørdager untatt førstkommende og 1 mai. (1 mai skal jeg på bilutstilling på kvadrat)

30.mai er det barne dåp for meg på østlandet. så skal jeg ikke noe før 20.juni igjen...

Juni går greit i begynnelsen. Mulig vi har masse fin sol med oss og hehe.. Står bare at hun flytter til sola i sommer..

BabyT når i sommer flytter du til sola??

Går greit for meg og i begynnelsen av juni :)

opp med seg[:)]

Bare å få med de andre da hehe[:D][8D]

Ja vi må prøve å få med så mange som mulig :)

ORIGINAL: IVFProver84

Juni går greit i begynnelsen. Mulig vi har masse fin sol med oss og hehe.. Står bare at hun flytter til sola i sommer..

BabyT når i sommer flytter du til sola??

Jeg flytter 17. juni. Skal i navnefest til niesen min 19. juni, men etter det er jeg fri :)

Opp meg seg....

Er borte i uke 28,29, men hadde håpet å fått det til i begynnelsen av juni da...
er det flere som kan i begynnelsen på juni?????????????????????????????????

Jeg tror og jeg kan hele juni. bare ikke helga 25-27 da skal vi bort.

Back
Topp