Roet seg med symptomer?

HJT

Glad i forumet
Hei dere! Er i dag 8+5 uker, og de to siste dagene har formen min blitt betraktelig bedre. Vært mye kvalm og uggen de to siste ukene, men nå føler jeg tilnærmet ingenting... Strekking og murring er også sjeldent, puppene er heller ikke ømme lenger.

Flere som er ca. like langt og i samme båt? Vet jo at ting kan forandre seg fra dag til dag, men klarer ikke å la være og tenke på det.

Jeg er 7+4 i dag, og jeg har vel hele tiden syntes at jeg jevnt over egentlig ikke har hatt noe særlig med symptomer, utenom litt ømme bryst, trøtt osv. Synes nesten de har blitt mindre ømme de siste dagene. Men det er normalt at det svinger litt :happy: Men kjenner jeg synes det er godt at jeg har bestilt meg en UL til tirsdag bare for å bekrefte eller avkrefte om det er noe der. Vanskelig å føle seg gravid uten symptomer:p

Tenkte akkurat det samme når jeg våknet idag! Puppene er nesten ikke ømme, og føler meg ikke like kvalm. Googlet masse såklart, og ser mange opplever at symptomene kommer og går, eller flater ut litt. Vi får prøve å roe oss med det :)

Jeg er 8+4 i dag, og 8+0 og 8+1 hadde jeg to nesten helt symptomfrie dager. Kjente hverken på tretthet, kvalme eller sultfølelse (vonde pupper hadde jeg fortsatt). 8+2 kastet jeg opp, og har vært kvalm siden. Tok TUL da jeg hadde de symptomfrie dagene, og nevnte for legen at det bekymret meg. Hun smilte litt, sa det var helt normalt og at jeg skulle nyte alle dager som var symptomfrie :happy: Så kommer det flere slike dager er det akkurat det jeg skal gjøre :laughing002

Alt var fint på TUL også, ble satt fram noen dager :love017

Jeg har også fått mindre ømme pupper, selv om jeg er ganske kvalm. Måtte selvfølgelig Google om det var normalt ;) Google altså. Håper det bare betyr at vi har fått litt avbrekk og at alt står bra til. TUL på onsdag :happy:

Back
Topp