Rockeringen..oppdatert

sas

Gift med forumet
Nå har jeg fått rockeringen jeg bestilte og har prøvd meg litt. Må si jeg og minn mann har ledd litt. Vi ser jo helt dumme ut der vi prøver å holde på ringen lenge..heheheh. Men det jeg lurer på er hvordan i huleste få den til å ikke skli fra hverandre hele tiden?? I skrivende stund prøver han bit for bit å få dem til å sitte ordentlig fast..for hver gang han har prøvd detter den ene delen ut og når jeg prøvde i går kveld spratt to ut til sidene, bare flaks de ikke kom i ansiktet på William..Så hvordan får dere den til å holde seg som en ring?
---------------------------

Da har jeg vært innom Innersvingen sirkeltrening som selger slike rockeringer som jeg kjøpte fra USA. Tok med den delen jeg mente det var feil med, og jeg hadde rett. Det er noe feil med den, går ikke an å låse den. Hun ble sjokkert over hvor billig den var da de selger akkurat samme type til 600 kr. Så jeg kjøpte en ny rockering der jeg, men valgte den som er fra 75 kg da låsemekanismen var annerledes og sikrere. Hun sa at siden den er tyngre må jeg jobbe mer med kroppen min, greit nok det.

Så nå må jeg klage til Sports Hoop.com og prøve å se hvordan jeg skal få returnert dette uten at det skal koste meg så mye. Har tatt vare på alle kvitteringer og boksen heldigvis.

GIR OPP. har prøvd i tre dager nå til å få ringen til å sitte. men neida. TEIPa skikkelig sammen i går for å få den til å holde men akk. Nå har jeg prøvd igjen..men to av delene låser seg IKKE. Bare sklir fra hverandre så fort jeg begynner å rocke. JEg er såååå frustrert. Har heldigvis tatt vare på kvitteringene..Det er Accu Hopp nr 3 jeg har kjøpt.

Mannen min som er meget fingernem får heller ikke til. Nå bare griner jeg, for det er så dritt å at ringen deler seg i tre hver gang jeg skal rokke...FAEN I HELVETE...

kan jo være fabrikk feil da seff. Men er jo helt fra usa jo..søren ta..

Kan jeg spørre hva slags rockering du har kjøpt, og hvor fra?
Er den dyr?

Er det en slik en fra rockering.no du har kjøpt.. slik har jeg også, men har ikke fått prøvd den enda.. men hadde å problemer med å få satt den sammen.. skvatt bare fra hverandre.. og ble langt ifra så fin som på bildene.. skjøtene mine ble sånn humpete og ikke bra.. men skal visst være sånn.. gjkenstår å se om den holder seg sammen nå da, når jeg skal prøve den...

Back
Topp