Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Har rockering her også som jeg ikke har fått brukt, men fikk prøve en fansy en med flotte farger og slik tykk med bulker innvendig. Den greide jeg å rocke med men måtte gi meg det gjordet faktisk vondt med massasje på magen[8D] Hvet ikke hva den heter men den var fancy da i forhold til min blå og hvite som er samenleggbar og tar liten plass.
ORIGINAL: *Solskinnsbolla*
Jeg har også den med vekter i, og rocker 2 x 10 min hver dag. Allerede etter en uke var jeg mindre rundt midjen[:D][:)]
Jeg har ikke sjans med vanlig rockering, men med denne går det som en lek! Gøy er det også[:D]
ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*
Jeg har også den med vekter i, og rocker 2 x 10 min hver dag. Allerede etter en uke var jeg mindre rundt midjen[:D][:)]
Jeg har ikke sjans med vanlig rockering, men med denne går det som en lek! Gøy er det også[:D]
Har du mertet noe på vekta og?
ka med kles str da?
ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*
Har du mertet noe på vekta og?
ka med kles str da?
Jeg har ikke vekt, så det aner jeg ikke. Men her om dagen fikk jeg på meg en bukse som jeg ikke engang fikk på meg før graviditeten! Og den sitter kjempefint på[:D]