rockering

sherita

Forelsket i forumet
kjøpte rockering med trenings program i dag...  men fy så vanskelig det var å rocke...[&:]
var jo den mesteren på barne skolen[8D]  hehe...  her må det nok øves før ddet trenes..

kjenner det godt ja, og det var ikke lange økta heller...[&:]  men det viser jo at det virker... å gøy er det også...  er glad jeg ikke brukte penger på en med vekter i for da hadde den sikkert blitt stående i skapet...  hadde blitt for tungt[:D]

Tips mottas med takk!
Jeg får det IKKE til lenger, den spinner max 4 ganger rundt midja mi så bærer det avsted nedover....

Lånte den synnøves rockering med min mamma, den som kan legges sammen.

er den jeg også har kjøpt...  øvet en stund og det gikk bedre, men langt i fra bra nokk...  får bare øve mer[:D]

hvordan gjør du det da?
JEg tok ikke med meg dvd'en da, men kanskje der er noen tips?
Får liksom ikke dreisen på det, den vil ikke "sette"  i gang rundt hoftepartiet. tar du rolige bevegelser?

jeg snurrer den litt med hendene før jeg svinger hoftene...etter litt trening gikk det sånn halveis...

Har rockering her også som jeg ikke har fått brukt, men fikk prøve en fansy en med flotte farger og slik tykk med bulker innvendig. Den greide jeg å rocke med men måtte gi meg det gjordet faktisk vondt med massasje på magen[8D] Hvet ikke hva den heter men den var fancy da i forhold til min blå og hvite som er samenleggbar og tar liten plass.

ORIGINAL: twinanne

Har rockering her også som jeg ikke har fått brukt, men fikk prøve en fansy en med flotte farger og slik tykk med bulker innvendig. Den greide jeg å rocke med men måtte gi meg det gjordet faktisk vondt med massasje på magen[8D] Hvet ikke hva den heter men den var fancy da i forhold til min blå og hvite som er samenleggbar og tar liten plass.

En sånn tenkte jeg å bestille meg. Har sikkert hatt godt av magemassasje. Kanskje noe flesk forsvinner da.[8|]

En slik en har jeg! Bestilte den på innersvingen.no - tror nettsiden heter det. Søk på rockeringer, så kommer nok siden opp. Koster 499,- og er verd hver eneste krone!

Jeg har også den med vekter i, og rocker 2 x 10 min hver dag. Allerede etter en uke var jeg mindre rundt midjen[:D][:)] 

Jeg har ikke sjans med vanlig rockering, men med denne går det som en lek! Gøy er det også[:D]

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Jeg har også den med vekter i, og rocker 2 x 10 min hver dag. Allerede etter en uke var jeg mindre rundt midjen[:D][:)] 

Jeg har ikke sjans med vanlig rockering, men med denne går det som en lek! Gøy er det også[:D]

Har du mertet noe på vekta og?
ka med kles str da?

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

ka med kles str da?

Jeg har ikke vekt, så det aner jeg ikke. Men her om dagen fikk jeg på meg en bukse som jeg ikke engang fikk på meg før graviditeten! Og den sitter kjempefint på[:D]

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

ka med kles str da?

Jeg har ikke vekt, så det aner jeg ikke. Men her om dagen fikk jeg på meg en bukse som jeg ikke engang fikk på meg før graviditeten! Og den sitter kjempefint på[:D]

Denne høres så fantastisk ut og sitter og skal bestille nå men aner ikke hvilken vekt jeg skal velge, er jo 1,5kg, 1,7kg og 2,2kg.
Hvem av de har dere andre som har kjøpt den?

Back
Topp