Rockering

Jordbærveien

Elsker forumet
Husker det var en tråd om disse tidligere, hvor flere snakket om hvor "enkelt" det var.

Er det virkelig ALLE som klarte å rocke med den??

Jeg får til EN, kanskje to runder jeg, så ramler den i golv...

Skjønner jo at her er det bare å fortsette hver kveld, men det er jo SÅÅÅ frustrerende :p

Har jo ikke tatt i en rockering siden barneskolen, men hørte det skulle være såååå greit:p

*sukk*[8D]

hehe, ler litt nå asså...

men du må bare knipe musklene sammen og rokke som bare det [:)]

Jeg får det til, men veit ikke helt åssen jeg skulle klart å gi deg råd om hvordan du må gjøre det, er litt vanskelig å forklare, det kommer liksom bare av seg selv [;)] 

Da får man bare vente da, til det kommer av seg selv:p

Jeg skaffet meg en nå nylig, og får til ei lita stund før den detter i gulvet, men FY så vondt det er da[:'(]

ORIGINAL: lisi86

Jeg skaffet meg en nå nylig, og får til ei lita stund før den detter i gulvet, men FY så vondt det er da[:'(]

Begynte så smått her om dagen jeg også, og har blåmerker på magen. Målet er en halvtime hver dag (opptimist[8D]), men er ikke mange minuttene jeg klarer enda [:)]

ORIGINAL: Vugge

Kopier hoftebevegelsene til MO så burde det gå!!!

Hahahaha[:D][:D]
Hvor mye koster en sånn rockering?[8|]

Kommer ann på hvilken du kjøper og hvor du kjøper den tror jeg. Tror kanskje de mest vanlige er innersvingen-rockeringen, den koster 449 på Flust, men man får nok billigere også tror jeg.

ORIGINAL: MiMiTa

Husker det var en tråd om disse tidligere, hvor flere snakket om hvor "enkelt" det var.

Er det virkelig ALLE som klarte å rocke med den??

Jeg får til EN, kanskje to runder jeg, så ramler den i golv...

Skjønner jo at her er det bare å fortsette hver kveld, men det er jo SÅÅÅ frustrerende :p

Har jo ikke tatt i en rockering siden barneskolen, men hørte det skulle være såååå greit:p

*sukk*[8D]

Vel [;)] Du er ikke alene!!! Sliter jeg også, synes det er dritvanskelig.

Jeg kjøpte min på Clas Ohlson t 249. 1,5 kg.

Tusen takk for link til youtube, må sjekkes i morra! :)

Jaddah...

Måtte jo se på nå da, og hun var PITTELITT tynnere og piiiiittelitt flinkere enn meg *ler*

Hvis jeg skal få det til må jeg holde det ene beinet litt forran det andre liksom. Så må jeg bevege hoftene på en bestemt måte..
Tror egentlig bare det er å prøve seg frem - så skal det nok gå til slutt [:D]

Prøvde igjen nå etter å ha sett, d gikk litt bedre, fikk flere runder, men jeg har ikke HELT knekt det enda nei...

har bare 1tips jeg....
ene foten litt forann den andre og "jokke" isteden
for å "snurre" med hoftene [8D]

altså enten fram og bak med rumpa eller fra side til
side med hoftene... IKKE runde bevegelser [;)]

ORIGINAL: nr 2 på vei!

har bare 1tips jeg....
ene foten litt forann den andre og "jokke" isteden
for å "snurre" med hoftene [8D]

altså enten fram og bak med rumpa eller fra side til
side med hoftene... IKKE runde bevegelser [;)]

Ja DER fikk du sagt det!!!!! Det er sånn jeg og står[:D]