Rockering

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Jeg kjøpte rockering som veier 1,5 kg for en uke siden. Det står at den trener rygg, mage, rumpe og lår... Jeg skjønner den med rygg og mage, men rumpe og lår? Skal man rocke der nede og? Noen som vil fortelle? [8D]

Hvor lang tid tok det før dere så resultater, og hvor lenge rocket dere av gangen? [:)]

Du bruker jo rumpa og lårene en del når du beveger deg for å få rockeringen til å snurre rundt [:)]

ORIGINAL: snusmumrik

Du bruker jo rumpa og lårene en del når du beveger deg for å få rockeringen til å snurre rundt [:)]

var det jeg skulle si også..
jeg har en til salgs. nesten ikke brukt. får blåmerker og driiiitvondt av den.. hehe

ORIGINAL: 3barnsmor*30

ORIGINAL: snusmumrik

var det jeg skulle si også..
jeg har en til salgs. nesten ikke brukt. får blåmerker og driiiitvondt av den.. hehe

er bare i startet at du får bøåmarker å vondt det går over etter hvert. en må lide for skjønnheten vet du[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mamman_til_W.

Jeg kjøpte rockering som veier 1,5 kg for en uke siden. Det står at den trener rygg, mage, rumpe og lår... Jeg skjønner den med rygg og mage, men rumpe og lår? Skal man rocke der nede og? Noen som vil fortelle? [8D]

Hvor lang tid tok det før dere så resultater, og hvor lenge rocket dere av gangen? [:)]

Helt i begynnelsen holdt jeg på å dø (!) av ett minutt, men etterhvert sto jeg i en halvtime! Men det tar noen uker før det ikke gjør vondt lenger altså!

ORIGINAL: Klatten

ORIGINAL: Mamman_til_W.

Helt i begynnelsen holdt jeg på å dø (!) av ett minutt, men etterhvert sto jeg i en halvtime! Men det tar noen uker før det ikke gjør vondt lenger altså!

eeh... jeg hold på i flere uker.. [&:]kom aldri opp i 1 minutt sammenhengende rocking engang... [&:]så jævlig vondt gjorde det.
men jeg har helt sykt dårlig smerteterskel i det området.. så det går nok ikke for meg med denne rockeringe gitt... [8|]

Hvor får man kjøpt en sånn da?? [:D]

ORIGINAL: cicci81

Av 3barnsmor*30 [:D][:D][:D]

Pris?

Pris?

http://www.flust.no/sport-og-fritid/trening/treningsutstyr/innersvingen-rockering/?s_kwcid=TC|9915|rockering||S|e|5747441110&gclid=CKCD3d_fkaQCFdcsDgodpldtHA

du, hva er vekt og merke på den? jeg har en casall 1,5 kg, tenker å skaffe meg en innersvingen etterhvert ;) vet ikke om det er forskjell på effekten fra merke til merke. vet du? tenker å skaffe meg en innersvingen når jeg er ferdig med denne... angrer på at jeg ikke bestilte en sånn [:'(] husket ikke at de fantes

nei si det.. husker ikke hva jeg betalte jeg.. kjøpte den fra usa.. for den var ikke kommet i salg i norge enda da jeg prøvde dette...
husker ikke vekta på den heller.. og vet ikke helt hvordan jeg pakker den fra hverandre lenger.. hehe.. står hel på boden..

men så den kosta 250kr + porto på den nettbutikken. så hvis jeg sier 150kr + porto da???

Back
Topp