Rockering og blåmerker

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Poster den her jeg, siden det er rett forum[:)]

De av dere som fikk blåmerker når dere rocket - hvor lang tid gikk det før de forsvant? Jeg ser ikke ut på magen. Vil blåmerkene bli verre etterhvert som jeg rocker mer, eller vil de forsvinne når en blir "herdet"?

Og så må jeg vise magen fra før fødsel og nå - begynner å komme seg

Har mensen så jeg holder magen litt inne

Åj, ser ut som du har fått juling! [8D][:D]

Fikk sånne jeg og, hehe. De forsvant etter ... 2-3 uker? Fortsatte å rocke regelmessig da, sikkert derfor det tok litt tid.

Kan fremdeles få blåmerker av rockeringen, enda jeg har rocka omtrent daglig i snart 1 år! [8|]

Godt å "se" deg igjen forresten, magen din er nydelig! [:)]

Usj drit da...at de ikke vil forsvinne så lenge en driver å rocker.  Er ømt som pokker jo, og ser ikke helt bra ut hehe[&:] Men godt at de sannsynligvis blir mindre iallfall.

Tusen takk Skrållan - og i ligå måde, så kjekt å se deg![:D]
Sååå nydelige barna dine er i signaturen...

De blir mindre etterhvert ja, når du har herdes litt! [:)] Mager trøst, for det er ikke godt, og ser ikke særlig bra ut, hehe! [:D]

Tuuuusen takk for ungeskryt! [:D] Jeg har sett dine to små på fb, og guuuuri så nydelige! [:D] Lillebror er jo en skikkelig sjarmør, herlig tass altså! [:)][:D]

shit det var noen blåmerker du!!
Men det går nok over når magen blir herdet. [:)]

Litt av noen blåmerker. Jeg var nesten helt svart når jeg begynte.
Husker ikke hvor lang tid det tok før de var borte.
Får ikke blåmerker mer nå heldigvis.

ORIGINAL: MammaOkt

Usj drit da...at de ikke vil forsvinne så lenge en driver å rocker.  Er ømt som pokker jo, og ser ikke helt bra ut hehe[&:] Men godt at de sannsynligvis blir mindre iallfall.

Tusen takk Skrållan - og i ligå måde, så kjekt å se deg![:D]
Sååå nydelige barna dine er i signaturen...

jeg så lik ut og de gikk bort etter hvert. slutta ikke å rocke

Back
Topp