Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Heldigjente
Lurer jeg og på[;)] Dyttelytt
ORIGINAL: Frøken S
ORIGINAL: hissigproppen
Jeg tok ca 5 min hver vei.
Kanskje nærmere 10
Kunne du holdt på lenger om du ville, eller ble du utslitt etter den tiden?
ORIGINAL: Frøken S
Jeg tok ca 5 min hver vei.
Kanskje nærmere 10
Kunne du holdt på lenger om du ville, eller ble du utslitt etter den tiden?
Kunne holde på lenger, men begynner å gjøre vondt + man blir ganske blå (eller kan bli hvert fall)
ORIGINAL: Mibah
er det vanlig rockering du har eller sånn treningsrockering? den vanlige vil jeg tro du kan holde på så lenge du gidder?? Den treningsrockeringen hadde 1-3 min hver vei de første dagene som utgangspunkt og så øke gradvis med 1 min hver dag
ORIGINAL: *SkrimmelSkrammel*
Jepp :-) du får resultater av å trene rocke med ring :-)
jeg selv har rocket i 2 år...merker godt når jeg ikke har brukt den på en stund...man blir mange cm mindre og man får tynnere lår samt at man får en bedre holdning og en sterkere rygg... :-)
jeg rocker 15 minutter hver vei...ser på tv mens jeg gjør det for da blir det ikke kjedelig...nesten så jeg glemmer det litt :-)
og ja det er vondt men man lider for skjønnheten[:D][:D] og jo lenger du trosser smertene jo fortere blir de borte[:D]
kunne ikke vært for uten min rockering...har gått inn 8 cm med hjelp av rockeringen...jeg kunne gått inn flere om jeg var flinkere til å bruke den [:)][:)]
Lykke til[:)]