Rockering. Hvordan starter man?

Frøken S

Elsker forumet
Altså.. jeg kan å bruke en rockering, men ikke i forbindelse med trening. Hvor lenge skal jeg holde på, og mange ganger om dagen? Hva kan jeg gjøre når bare det å stå og rocke blir kjedelig? Og når får jeg vaskebrett?[8D]

Opp[:)]

Lurer jeg og på[;)] Dyttelytt

[:)]

Jeg tok ca 5 min hver vei.
Kanskje nærmere 10

ORIGINAL: hissigproppen

Kanskje nærmere 10

Kunne du holdt på lenger om du ville, eller ble du utslitt etter den tiden?

ORIGINAL: Heldigjente

Lurer jeg og på[;)] Dyttelytt

[:)]

ORIGINAL: Frøken S

Kanskje nærmere 10

Kunne holde på lenger, men begynner å gjøre vondt + man blir ganske blå (eller kan bli hvert fall)

ORIGINAL: Frøken S

Kanskje nærmere 10

Kunne holde på lenger, men begynner å gjøre vondt + man blir ganske blå (eller kan bli hvert fall)

Okei. Når økte du tiden da, om du gjorde det?[:)]

er det vanlig rockering du har eller sånn treningsrockering? den vanlige vil jeg tro du kan holde på så lenge du gidder?? Den treningsrockeringen hadde 1-3 min hver vei de første dagene som utgangspunkt og så øke gradvis med 1 min hver dag

ORIGINAL: Mibah

er det vanlig rockering du har eller sånn treningsrockering? den vanlige vil jeg tro du kan holde på så lenge du gidder?? Den treningsrockeringen hadde 1-3 min hver vei de første dagene som utgangspunkt og så øke gradvis med 1 min hver dag

Treningsrockering ja[:)] Ikke lenger nei.. Det er vel egentlig logisk, mange nye muskler som settes i sving! Hvor mange ganger om dagen?

og ser man resultater raskt?[:)]

ORIGINAL: Heldigjente

og ser man resultater raskt?[:)]

JAH, det glemte jeg å spørre ordentlig om[8D]

Jeg var for lat til å gjøre det jevnlig...

Kanskje begynne på igjen i dag?? [8D]

Jeg var for lat til å gjøre det jevnlig...

Kanskje begynne på igjen i dag?? [8D]

Haha[;)]

Jepp :-) du får resultater av å trene rocke med ring :-)
jeg selv har rocket i 2 år...merker godt når jeg ikke har brukt den på en stund...man blir mange cm mindre og man får tynnere lår samt at man får en bedre holdning og en sterkere rygg... :-)
jeg rocker 15 minutter hver vei...ser på tv mens jeg gjør det for da blir det ikke kjedelig...nesten så jeg glemmer det litt :-)
og ja det er vondt men man lider for skjønnheten[:D][:D] og jo lenger du trosser smertene jo fortere blir de borte[:D]
kunne ikke vært for uten min rockering...har gått inn 8 cm med hjelp av rockeringen...jeg kunne gått inn flere om jeg var flinkere til å bruke den [:)][:)]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: *SkrimmelSkrammel*

Jepp :-) du får resultater av å trene rocke med ring :-)
jeg selv har rocket i 2 år...merker godt når jeg ikke har brukt den på en stund...man blir mange cm mindre og man får tynnere lår samt at man får en bedre holdning og en sterkere rygg... :-)
jeg rocker 15 minutter hver vei...ser på tv mens jeg gjør det for da blir det ikke kjedelig...nesten så jeg glemmer det litt :-)
og ja det er vondt men man lider for skjønnheten[:D][:D] og jo lenger du trosser smertene jo fortere blir de borte[:D]
kunne ikke vært for uten min rockering...har gått inn 8 cm med hjelp av rockeringen...jeg kunne gått inn flere om jeg var flinkere til å bruke den [:)][:)]

Lykke til[:)]

Så bra! Har ikke så mange cm å gå inn, men gjør det mer for å stramme opp litt, få litt muskler også kanskje! Så må man jo bruke hele kroppen, det er genialt [:)]
Kjøpte en som er helt glatt, ikke med sånn ruglete innside som alle andre har[8D]
Tenkte også å gjøre det samtidig som jeg ser TV[:)]

Takk[:D]

Back
Topp