Rockering - hvor lenge?

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Dere som har kjøpt eller har rockering med vekt, hvor lenge rocker dere til hver side?

Her har jeg den som veier 2,2 kg, og rocker maks 5 minutter hver vei enda, for å unngå blåmerker [:)] Men har planer om å begynne med 10 minutter til hver side om et par dager..

Jeg har også lyst til å starte med dette. Men rockering med vekt, kjøper man det i vanlig sportsbutikk?

Hver vei? Jeg rocker bare en vei jeg. Startet for et par dager siden igjen etter ett års pause, så tar det veldig rolig! Må det siden jeg hadde KS... Så blir bare noen min hver dag.

Etter noen måneder sist gang sto jeg en halv time noen ganger i uka[:D]

Funker rockering?? Jeg vurderer sterkt å kjøpe en.. Magen min plager meg veldig, ikke vant til å ha noe "ekstra" der [:@]

jeg har den på 1,5 kg...det sto på lappen som fulgte med den att en skulle rocke 1-3 min hver dag den første uka, så 5 min hver dag den neste uka...el noe sånnt. husker ikke helt...og så noen minutter mer neste uke der igjen osv

ORIGINAL: Nettiletti

Jeg har også lyst til å starte med dette. Men rockering med vekt, kjøper man det i vanlig sportsbutikk?

Jeg bestilte på nettet jeg bare.. Bestilte på www.rockeringer.no [:)]

Jeg kjøpte igår på G sport tror jeg det var.

Ja, det funker ja [:)] Enkel å effektiv trening spør du meg [8D]

Jeg kjøpte min på flust.no, der kan du også bruke trumfpoengene dine.. [:D]

Hørees jo kjempegreit ut, men jeg får aldri til å holde rockeringen oppe mer enn maks 5 runder... 

ORIGINAL: Indigo

Hørees jo kjempegreit ut, men jeg får aldri til å holde rockeringen oppe mer enn maks 5 runder... 

Hvis det er med vanlig rockering, så klarer ikke jeg heller det! Får ikke til en runde engang... Men med disse tunge ringene er det lett, jeg klarte det helt fra starten! Pga vekten så får de større sentrifugalkraft eller noe sånt [:D], så det er kjempelett! Men jeg klarer bare en vei da, andre veien blir heeelt feil. Jeg står 20-30 minutter 2-3 ganger i uka nå når jeg har fått herdet meg litt [:D]

Back
Topp