Rockering er vanskelig!!

Nå har jeg fått testa rockeringen min.. Og det er jaggu ikke så enkelt gitt! :p
Detter bare ned med en gang.. Så det må nok mye øving til her gitt :p
Noen tips å komme med kanskje?

Det er å øve masse. [:)]

ORIGINAL: *Hilde79*

Det er å øve masse. [:)]

Det må jeg nok ja [:)] Holder du på med rockering? Tok det lang tid før du "kom inn i det"?

Synes selve rockingen ikke er noe problem, men blir jo skikkelig blå og gjør grisevondt..

ORIGINAL: M3rl0t

Synes selve rockingen ikke er noe problem, men blir jo skikkelig blå og gjør grisevondt..

Har noe å glede meg til da skjønner jeg [8D]

Det går veldig raskt, bare vær tålmodig. Det er fint at man ikke klarer så mye i begynnelsen siden den detter hele tiden, for då øker man gradvis. Plutselig sier det klikk og så går det som smurt.
Husk å rocke ca like mye begge veier. [;)]

Sliter litt selv merker jeg, for får bare IKKE til å rocke mot venstre? Noen tips[:)][:)]??

ORIGINAL: Lilletrille

Sliter litt selv merker jeg, for får bare IKKE til å rocke mot venstre? Noen tips[:)][:)]??

Det er bare å tvinge seg til det. Jeg la ikke merke til det først, kom på det etter et par dager at jeg måtte huske å rocke begge veier. Da la jeg merke til at jeg automatisk rocket MOT klokka, men fikk nesten ikke til år rocke MED klokka. Det gikk veldig raskt å lære da. [:)]

ORIGINAL: toneany

Det går veldig raskt, bare vær tålmodig. Det er fint at man ikke klarer så mye i begynnelsen siden den detter hele tiden, for då øker man gradvis. Plutselig sier det klikk og så går det som smurt.
Husk å rocke ca like mye begge veier. [;)]

Får være tålmodig da! [:D] Hmmm.. rocke begge veier ja.. Det kan bli enda en utfordring! [8D]

Jeg har iallefall funnet ut at jeg skal ha på sko når jeg rocker!!!
For herregud å vondt det er når den detter ned på føttene HVER gang [:@]

ORIGINAL: Nøste77

Jeg har iallefall funnet ut at jeg skal ha på sko når jeg rocker!!!
For herregud å vondt det er når den detter ned på føttene HVER gang [:@]

Hvordan klarer du det? [8D][:D][:D]
Jeg har aldri opplevd at den detter ned på den måten, det er et større problem at den smeller i ting rundt meg.
(edit: Tenker at kanskje du har for lite fart?)

Haha sleit også med det[:D] Trikset for meg var å ikke vrikke noe på hoftene, men vagge hele kroppen på en måte. Tenk på når du "snurrer" noe på en fing, da trenger du bare såvidt bevege fingen frem og tilbake. Haha, jeg er visst ikke noe god å forklare[:)]

ORIGINAL: M3rl0t

sign

åh, er så glad eg kan bruke luft rokkeringen på wii fit :P Da slepp eg tenke på at den detter ned eller ei xD Får bare en elendi skår om eg ikkje snurrer kjapt nok <3

Trur ikkje eg hadde vore noke mester på vanli rokkering. Dåke e flinke som klare da! :D

Bare til å øve, øve, øve [:D]

Et annet spm: Tok det lang tid før du fikk synlig resultater??

Back
Topp