Rocker dere?

SuperBerta

Glad i forumet
På dansegulvet altså???[:D]

Neida.. har dere sånn fæl rockering? Jeg kjøpte en nå, kun fordi den var på tilbud.. Har bare prøvd den litt igår og idag da, men FY så vondt det gjør! Hvem klarer å holde på med den da?

Jeg har en, men rakk ikke å få brukt den noe særlig før jeg ble gravid. Men den gjør vondt ja[8D]

har kjøpt en på tilbud jeg og... rocka lite i begynnelsen, men det skal man og, står 1-3 min den første uka tror jeg[8D] Var blå på sideflesket i lang tid, men bedre nå[8D][:)]

Hvorhvorhvor???????????
Jeg har og lyst på den nemlig [:D]

Har pause av naturlige årsaker[;)]

men sdet går fort å trene seg opp. Hvis du har et bæresjal kan det være grei beskyttelse i begynnelsen å vikle det om seg....

ORIGINAL: Olive76

Har pause av naturlige årsaker[;)]

men sdet går fort å trene seg opp. Hvis du har et bæresjal kan det være grei beskyttelse i begynnelsen å vikle det om seg....

SMART! Jeg hadde på meg tykkere genser igår, og det var bedre..

Nøste: Tilbudet var på SuperG..[;)]

Jeg har ikke, men vil ha (og bruke om noen måneder vel og merke) men tror den er effektiv asså [:D]

Jeg har, men erikke så flink å bruke den lenger[&:]! Men det gjorde vondt i begynnelsen ja, nå kan jeg ggodt rocke i 20minutt uten at det gjør noe særlig vondt[;)].

Jeg rocker på dansegulvet!! [:D][:D][:D] Eier ingen rockering.. hører det gjør så vondt [&:]

ORIGINAL: Actrine

Jeg rocker på dansegulvet!! [:D][:D][:D] Eier ingen rockering.. hører det gjør så vondt [&:]

Høres bra ut! Kanskje du kan lære meg noen trinn? Jeg kan absolutt ikke danse, men jeg danser allikevel da.. Men jeg har alltid hatt lyst til å rocke skikkelig! Skikkelig ordentlig Rock`n`roll altså, og det kan vel kanskje du? [:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Høres bra ut! Kanskje du kan lære meg noen trinn? Jeg kan absolutt ikke danse, men jeg danser allikevel da.. Men jeg har alltid hatt lyst til å rocke skikkelig! Skikkelig ordentlig Rock`n`roll altså, og det kan vel kanskje du? [:D]

Uansett så er jeg KJEMPEFLINK på å late som!! [:D]

Driver på å lærer 1-4 klassinger swing nå om dagen! Så hvorfor ikke deg også SuperBerta! hehe når skal vi ta det?

ORIGINAL: SuperBerta

Uansett så er jeg KJEMPEFLINK på å late som!! [:D]

Driver på å lærer 1-4 klassinger swing nå om dagen! Så hvorfor ikke deg også SuperBerta! hehe når skal vi ta det?

Høres bra ut! kanskje vi skal ta et lite kurs i Trondheim? [:D]

Tror ikke det blir noen Trondheim-tur for meg [&:][:(]

Back
Topp