rocke troll på konsert

Sjiraffen

Første møte med forumet
Jeg vet jo at de små kan høre litt inni magene, men det får da være måte på til reaksjon. Det er ikke lenge til den lille legger mye beslag på tiden så jeg tenkte jeg nå skulle benytte sjansen til å få med meg litt konserter fremover, men det ser ut til å bli en ubehagelig afere.
Den lille som er 32 uker har begynt å sparke veldig, på konserten reagerte den tydligvis på den høye lyden og ble helt rabiat. Måtte teste to kvelder, den siste kvelden fant jeg ut at den roet seg ned hvis jeg sto å gynget.(men der er slitsomt å stå å bevege seg masse) Men jeg er helt øm enkelte steder i magen fortsatt. [:@]
Håper det bare er meg det var så ubehagelig for at det ikke er skadelig eller noe, har ihvertfall ikke hørt at det skal være det. Jeg får vel begynne å bearbeide noen barnevakter slik at jeg kan få med meg konserter etter at den lille er kommet til verden, ikke nå.
 
Stakar baby'n da...[:(]
Forståelig at han/ho reagerer på det da...De har en ganske bra hørsel inni der!
Skriver ikke for å være slem altså![;)]
Men tror nok det er bedre om du anskaffer barnevakt etter den lille har kommet ut,som du selv skriver...Jeg hadde en liten rabiat i magen,som overhodet ikke greide å sove.
Dette mens naboen i blokka hadde fest!Bråka en del....
Lykke til nå på slutte nda![:D]
 
Jeg tror de blir vandt med det. Jeg spiller i korps og det kan bli en del MYE støy, og de har ikke tatt skade av det no. Minste jenta mi hun har jeg tatt med meg på spilling og hun grein ikke i det hele tatt. Sikkert pga hun har hørt alle disse lydene før. Og når hun hører musikk blir hun helt vill, og slik var gutten min og i den alderen.[:)]

(men rockekonsert er jo litt anderledes enn korpsspilling, litt mer lyd, kanskje?)
 
Ja, når de var inni magen var det alltid full aktivitet når jeg spilte.[:)]
Og jeg merker jo på minsten at hun reagerer med en gang hun hører noe spilling.
Hun synes det er spesielt gøy å spille på pianoet, dunker med hendene sine. Og er veldig fasinert når jeg øver (spiller foresten klarinett), ser på meg med store øyne og ler og koser seg.[:D][:D]
 
Back
Topp