Rock and roll

Jandia

Glad i forumet
Ja nå er det liv og røre i magen... Skikkelig morsomt.
Dersom jeg dytter litt på magen så kan jeg kjenne at det sparker... hehehe.

Utrolig gøy dette.

*kniiise*

Kan tenke med det er gøy!!!

Gleder meg til det er min tur å kjenne liv & røre der inne!

Klem Fra Kathrine

Den siste uken har magen min nesten ikke stått stille[:D]
Det er kjempe herlig å kjenne 2 babyer som sparker i hver sin rettning. Til og med Pappaen har fått kjent ordentlig liv nå.

Hihi, ja det er kjempegøy, jeg ser at magen hopper, artig[:D]

Det beste som fins er å "dytte" litt på magen og kjenne at den svarer[:)] Eller når jeg våkner om natta, og kjenner at den sparker.... Verdens beste akkurat det der! Samboer'n min tar meg stadig i å sitte og kjenne på magen, blitt hekta!![:)]

hmm.jeg er faktisk blitt litt bekymra.har ikke kjent noe særli fra den lille de 2 siste dagene[&:].bruker å være livlig hver morra og kveld men nå er det ingenting.....hvis jeg konsentrerer meg skikkelig så kanskje jeg kjenner noe veldi svakt...bør jeg ringe jordmor??? redd for å virke hysterisk også..

er vist vanlig det,kjenner ikke alle bevegelsene enda,+ at babyen gjerne har snudd seg inn mot ryggen din. tror ikke det er grunn for panikk,du kjenner jo liv.

Tror ikke du skal bekymre deg...
Jeg har nettopp begynt å virkelig kjenne det.
Og jordmora sa det var vanlig, noen ganger ligger babyen litt rart til, og da... kjenner du det ikke.

hmm, krøkete skrevet, men... er du veldig bekymret så er det jo bare å ringe.
Men, hva med å ta ett glass saft eller noe og så kjenne etter?
Kan jo også være at den sover...

Alt er nok bra, men jeg skjønner du er bekymret. Det var jeg før UL.

I natt kjente jeg at knøttet sparker igjen så han hadde vel bare funnet seg en annen stilling som dere sa,men en blir litt småparanoid av og til[;)]

Å så bra da!!!
Er ikke gøy å gå rundt å være bekymret nei...

har aldri kjent så mye liv som jeg kjente i går!![:D]
nurket sparket og sparket og sparket,dette var kjempe gøy[:)]

Det er kjempe moro med liv! Har kjent ganske mye liv de siste ukene. Tingeling er ikke så veldig samarbeidsvilliog for tiden da. Hun sparker masse på dagtid når jeg er på jobben, når det liksom er litt upassende å stikke hånda ned i buksa foran for å kjenne etter... [:D]
Når jeg kommer hjem er det mere romstering som ikke kjennes så godt på utsiden. Pappan begynner å bli utålmodig etter å kjenne mere spark nå. han kjente det for 3-4 uker siden, men har ikke kjent det siden [8|]

Jeg synes alle som er bekymret skal ringe jordmora si, jeg. Det er bedre å ta en telefon for my enn for lite!! [:)]
Så godt du kjenner lknøttet igjen, lillemolla!
Jeg kjenner også godt den lille - spesielt om natta.

Kjenner masse spark på dagtid jeg også, så tydelig at han er våken da... Rart å kalle den lille for han nå... Vi har en pappa som er veldig utålmodig etter å kjenne sparkene. Han gleder seg stort...

Ganske turbo gullet mitt også, men det er mest om kvelden når jeg skal sove [8|]

Full fart og turbo her om dagen - særlig på høyre siden av magen! [:D]
Kjenner både sparking og boksing samt at han snur seg rundt så utrolig moro om dagen.
Ser ganske så snodig ut da det beveger seg på 2 motsatte sider av magen samtidig.

Var og svømte på onsdag og da var han helt spinnvill etterpå..

Blir litt roligere når han legger seg med beina ned og stepper på blæra mi istedenfor slik som han gjorde for et par dager siden. Ikke det mest behagelige, men kjenner da godt med liv hver dag.

I natt kan det neppe vært stille i magen, for jeg våkna hele tiden, måtte på do, og så hadde jeg mareritt om at han/hun sparka så hardt at jeg kunne ta tak i foten!?!
Gud jeg hadde vondt i natt, våknet av at jeg gråt til og med.

Nå er det stille og rolig... hmm, livat akrobat ja.

Her er det også full aktivitet omtrent døgnet rundt. Trodde de skulle ha stille perioder jeg, men ikke denne krabaten her. Men det er jo en herlig følelse da....

Back
Topp